Friday, May 23, 2008

aku dh settle keje aku.. heheheh.. hari ni ada gotong royong 5S kt seluruh PK. tp aku buat kt tempat sendiri, tu pn skit2 jek, takde mood ler.. sedih skit.. malas.. ingt nk balik jek.. coz hari ni jumaat.. tp time makan aku turun cepat2 coz dh lapar sgt, nasib baik ns lemak tu sedap tp bukan sbb aku lapar, tp mmg semua org pn kata sedap..

ahad ni 25hb mei, ada kenduri aqiqah arieana.. so kawan2 semua dijemput hadir, aku dh sms, email n ada yg call.. mmmm... sms aku kalau hilang address o apa2 sesat larat semua la..

mlm ni g amik sham kat airport, maybe aku g sorang2. biar mak jaga arieana, nk bawak dia pn dh mlm sgt.. sham smpi kul 12tgh mlm.. cian arieana nk ikut, takpe la aku kuar sorang pn takpe.. semoga aku selamat sampai..

Lilypie 1st Birthday Ticker
DaisypathNext Anniversary Ticker


Friday, May 16, 2008

SELAMAT HARI GURU

hari ni hari guru @ cikgu @ sifu... hehehhe...

dari pagi td aku dgr kt radio dok bg ucapan selamat hari guru, cita psl guru, segala2nya guru hari ni, sampai off pn sama.. dgr radio UiTM asyik pasang lagu yg selalu cikgu2 kita nyanyi masa hari guru.. yg 'kami guru malaysia.. lallla lallllalalllaaaa...' aku pn tak tau... coz aku bukan guru.. aku PA.. heheheh.. husband ku sajek guru..

aku nk ucapkan selamat hari guru untuk suamiku yg tersayang Cikgu Azrul Hisham, SMK Sundar.. byk dpt hadiah ker??

selamat hari guru jgk kepada cikgu2 aku di SMK (P) Pudu, Jln Foss, KL. puan nurul cikgu BM aku, mrs. cheong cikgu perdagangan, mama ruzihana cikgu seni, ustazah suraya aku yg vogue + yg lain2 aku dh lupa nama la.. tp ingt lg.. kalau hari guru dulu aku suka merayap g pasar pudu cari bunga ros untuk cikgu2 kesayangan.. seronok sgt masa tuh..

cikgu ali cikgu brassband aku dulu.. huhuhu.. cikgu baik sgt!

tak lupa utk kak nora yg jugak bakal jadi guru.. kak nora! chaiyok! chaiyok!

kalau bole diputar semula masa, aku nk kembali ke zaman sekolah.. maksud aku bukan kembali terus tp singgah sekejap ke zaman tu, kenangan paling terindah.. lari sana sini, gelak sana sini, ingt lagi aku, farah, aida, linda, zubaidah main kejar2 smpi aida & farah jatuh n termasuk dlm tong sampah! kelakar time tuh.. cikgu2 pn tak bole nk buat apa..

aku ingt lg time puan nurul nasihatkan jgn ikut sgt perangai nakal kawan2 aku.. aku nangis time tu.. coz diaorang kawan2 aku, aku nk kawan ngn sapa lg kalu bukan diaroang..

kalau nk ceritakan zaman sekolah dulu mmg byk, mmg tak abis, semoga segala kenangan ini tak luput dari ingatan ku...

SELAMAT HARI GURU

Lilypie 1st Birthday Ticker
DaisypathNext Anniversary Ticker
semlm arieana jalan2.. ibu balik keje awal, opah pn sama, tp opah lg awal.. bukan jalan2 shopping, pusing2 dlm keta jek.. tgk bird, tgk pokok, tgk kereta.. suka la tuh..


semlm jgk aku abis exam perkhidmatan, akhirnya... hrp2 aku lulus la semuanya, malas nk repeat.. harap2 tak la.. tp dh berapa tahun tak amik trengkas, semlm rs mcm masuk semula class trengkas.. wpun 30wpm aku rs mcm laju sgt.. sbbnyer byk sgt shortform bukannyer outline trengkas tu.. ada la skit2.. mana ingt la, tak guna pn masa keje..


mggu ni balik kg coz cuti smpi hari isnin sempena wesak day.. best.. best.. dpt la oyang main2 ngn arieana.. dpt la jgk arieana ikat ayam2 yg selalu kacau arieana tdo ms dlm pantang dulu! hehehehhe...
Lilypie 1st Birthday Ticker

DaisypathNext Anniversary Ticker


Monday, May 12, 2008

surprise! surprise! surprise!
aku dpt bunga Hari Ibu dari yg tersayang...
suka sangat2...
TQVM sayang... bawak balik bunga hari ni & tunjuk kat Arieana..

Ibu : Arieana, ibu dpt bunga dr ayah..
Arieana : Oo.. Owhh.. aaaa..
Ibu : Kiss ibu skit... muaahhh...

Lilypie 1st Birthday Ticker

DaisypathNext Anniversary Ticker
ibu.. ibu... engkaulah ratu hatiku...
selamat hari ibu semua...
semlm kami celebrate mother's day kat rumah...
ni antara aktiviti aku & arieana last weekend...

makan time!! celebrate mother's day.. mkn kek, KFC & mak masak nasi lemak... Arieana pn celebrate jgk coz dia xtdo siang tu.. sembang jek.. senyuman dia hadiah paling berharga untuk Hari Aku @ Hari Ibu...

Arieana suka toys banyak2... skg dia dh pandai mengiring n suka isap jari.. + suka sembang.. kalau kita ckp dgn dia, dia akan ckp balik, tp dgn bahasa dia la.. sambil senyum2... mak kata 3 bulan mgkin dh pandai meniarap... seronoknya.. nti kita meniarap sesama sayang.. i luv u sayang...

gmbr ms g kajang last saturday.. auntie zie jadi driver arieana.. blik terus pecut g secret recipe & KFC .. smpi putrajaya silap masuk jalan, ntah ke mana kitaorang g.. nasib baik tak call mc da, tanya jalan! hahahahah... kitaorang dok sembang2 ngn arieana smpi lupa tgk jalan!! Lilypie 1st Birthday Ticker

DaisypathNext Anniversary Ticker