Sunday, August 31, 2008

thx to mc da

award ramadhan la pulak... istimewa dari perantauan.. selamat berpuasa kepada semua.. semoga amalan kita di bulan ramadhan ni diberkati... amin..

salam ramadhan daripada kami sekeluarga.. emy, sham & arieana....

Monday, August 25, 2008

Brillante Weblog Award 08

Award lg.. tp kali ni dari Fidalina... aku ingtkan aku kene tag lg.. terus terpikir apa la lg soalan2 cepumas yg perlu aku jawab!! anyway TQ so much to Fidalina yg sudi menganugerahkan award ini kepada saya..

Rules of this award are :

1. Put the logo on your blog.
2. Add a link to the person who awarded you.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Add links to those blogs on yours.
5. Leave a message for your nominees on their blogs:----->

tapikan korang... aku takde sapa nk award kan benda alah nie... (motif konker award sorang2 kan?) hehehehe.....

Friday, August 22, 2008

notti arieana

si kecik arieana skg ni dh makin ligat bila dlm walker pemberian auntie mc da dia.. mula2 dulu tak bergerak lgsg.. tp skg ni smpi ke bawah meja makan.. nk larang pn dia buat tak tau jek.. dia tetap akan tarik lapik meja tuh.. geram betul.. tp ada walker ni senang keje ibu & ayah.. bole la buat keje lain, tp kene tgk2 jgk dia tuh.. takot jauh jalannyer.. tarikh mcm2.. ni aksi notti dia tghari td.. aku balik kejap while ayah dia g solat jumaat!! sapa tak geram tgk..


Thursday, August 21, 2008

ni aksi2 kami menonton bunga api kt putrajaya mlm semlm.. seronok sgt coz cuaca pn tak panas, kadang2 malam kan panas, arieana pn good girl, terus tido atas riba ibu.. rugi sayang.. takpe nxt year kalau ada lg ibu bawak dia jalan2 tgk bunga api.. maksu pn ikut coz tgh cuti sem nie...



hari ni dh start keje but still cecema.. tak sukanyer.. asyik bercin jek.. rs nk amik MC lagi la.. tp takkan asyik nk cuti jek.. tak syok la.. bos lak ada je nie.. serba salah pulak.. nasib baik ayah tgh cuti sekolah nie, bole tolong jaga arieana si tembam itu...


Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
2 hari aku cuti... tak sihat sgt.. tp dlm tak sihat tu tetap berjalan2.. selasa lepas, ikut sham g interview kt Institut Perguruan Bahasa-bahasa Antarabangsa kt lembah pantai.. awal pagi kami keluar, mmmmm.. arieana pn ikut.. yg bestnyer g tumpang mandi kt off anne kt TNB.. mcm org takde umah! nasib la arieana OK, tak meragam dlm kereta,.. seronok pulak berdua dlm kereta ngn arieana.. lain kali bole kita jalan2 lg kan sayang.. dari bangsar aku terus ke cheras g jmpa mummy arieana.. sajek jek, aku dh tak tau nk g mana dh.. pas ayah settle interview, kami g sunway pyramid coz nk g midvalley pnya la jam!! tak koserrr... enjoy the pic again...

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker