Friday, May 2, 2008

Jalan-jalan with Arieana

Selamat Hari Pekerja semua.. bg yg keje la.. yg tak keje pn mesti ada je keje nk buat kan.. cuti semlm korang buat apa? kan best dpt cuti free lg hari nie.. tp aku rs cuti weekend lg syok dari cuti hari pekerja.. coz aku dpt bergomol2 dgn Arieana!! Semlm aku g UiTM Melaka jmpa Anin.. dia tgh exam skg nie.. skg aku nk g keje pn jln lenggang, student sibuk berkurung dlm bilik study agaknyer... takde class pagi2.. kalau tak, nk masuk uitm sesak giler.. Kitaorang picnic kat teratak depan kolej anin. Mak aku masak nasi beriani. Arieana xdpt makan, kene minum susu sajek.. takpe nti dh bole mkn mintak opah masakkan tau! Ibu tak pandai.. hehehhehehe... kene belajar baru pandai..

Balik dari Melaka ptg tu aku terus g DEMC amik ubat batuk utk Arieana.. Dia batuk2 skit.. baik amik buat sebelum melarat...

gmbr kami di UiTM Melaka....
nape ni masam jer??
no camera pls.. saya cari ibu saya...


ibu, kita nk pegi mana nie?

ayah, cantik tak dress saya.. nk beli lg bole?!

auntie zie geram2 i tak suka la.. shoohhhh.. shooohhhh... ibu help meee!!

auntie zie yg perasan.. takmo pandang camera..

i'm tired!

Lilypie 1st Birthday Ticker

DaisypathNext Anniversary Ticker

No comments: