Friday, May 9, 2008

morning semua...

pagi2 jumaat nie, aku mengantuk sgt2.. dgn rs tekak perit, nk batuk.. hrp2 tak jadi la batuk coz ssh aku nk jaga Arieana nti, dia pn baru je baik skit dr batuk.. bos takde pagi nie maybe til petang nie, bertambah la aku kebosanan sbb keje semua dh siap.. at least kalau bos ada, aku dlm keadaan berjaga2.. secretary la katakan merangkap security bos!! kekekekke...


nxt aku ada exam perkhidmatan, 13 - 15 Mei 2008.. satu apa pn tak baca.. nota punya la byk, TQ speed buatkan nota utk aku jgk.. tak sempat nk baca.. ni pn jeling2 je nota2 ko, aku ngntok bangat nie...

Jadual harian aku skg...

5.30 pm - 5.45 pm : aku smpi umah n terus amik Arieana. kadang2 mak amik dia kalau aku lmbt


6.00 pm : mandi, gsk bj, siapkan brg Arieana utk hntr umah bb sitter


6.30 pm : tgk Bella sambil susukan Arieana coz time ni dia dh mula merengek2
kadang2 dia tertdo, kalau tak tdo dia akan main ngn atok dia..

8.00 pm : tgk berita n berborak ngn Arieana, kadang2 dia merengek nk bergayut


9.00 pm : Arieana mula ajak naik bilik.. nk berkepit jekkk...

Dia akan bgn beberapa kali waktu mlm, selalunyer jam 11 mlm, 2.30pagi, 4.30 pagi & kul 6 pagi. Masa ni la aku nk bersiap g keje dia bangun, kalau dh lmbt sgt aku bg susu botol jek coz kalau dia bergayut lama sgt, aku nk g keje lg..

7.00 am : Hantar Arieana ke umah bb sitter & aku g keje..

7.35 am : Aku sampai office

punca aku mengantuk hari ni sbb Arieana bgn pagi td jam 2.30 pagi, dia menyusu pastu dia tak tido smpi la jam 4.00 pagi!! aku mengantuk sesangat dgn tekak perit, batuk2 laks.. pastu dia tdo kejap kul 5.30 dh bgn, bulat je biji mata dia.. geram aku nk cium2 je! aku rs kak pah, speed, lizz, zura, nasha, anne, korang2 yg brstatus ibu2 ni mesti pernah alami apa yg aku alami nie.. mgkn lebih kurang situasinyer..

HAPPY MOTHER'S DAY TO ALL MY FRIEND!!!

mcm mn pun, aku tak kisah, mcm mn mengantuk pn aku tetap kene hadapi semua tuh.. sbb aku sayangkan anak aku.. aku suka time bersembang dengan dia, mcm byk je cerita dia..

aku harap aku bole study weekend nie, time dia tdo aku nk selak2 la buku perintah am tuh, hrp masuk otak.. takotnye nk exam nie, otak dh tepu..
seksi lak anak ibu tdo, terselak skit suar tu nampak peha..
Lilypie 1st Birthday Ticker

DaisypathNext Anniversary Ticker

No comments: