Thursday, July 3, 2008


dh besar anak ibu... ni citer semlm lg.. aku bosan kt off nie.. kan best kalau kaya leh dok umah ngn arieana.. tak yah keje.. hehehhe..

gmbr yg kt atas tu, 1st time arieana g IKEA, ms tu umur br 2 bulan, ni kira baru pas pantang la.. ms tu la dia 1st time jgk naik stroller, kejap jek dia dok situ, ms bergmbr jek, pastu dia dh melalak tak mau.. ms tu sakitnyer pinggang aku.. tak tahan sgt, rsnyer mggu tu jgk aku mcm nk demam.. bayangkan jalan2 satu IKEA dukung dia.. mmg sakit pinggang.. ngn bawak school bag dia lagi.. br pas pantang, mak kata nti bentan.. iskh.. skg nie aku rs ok dai dulu... sapa pernah bersalin tu mesti tau kan? rs mcm tobat jek taknak jalan..

gmbr yg kedua ni pulak, semlm, umur arieana dh 4 bulan.. byk yg berubah, dia dh nk dok kt stroller, senang hati ibu nk jalan, tp kan maksu kata ibu jalan laju sgt.. yea la, IKEA lapang giler, takde org.. bole berlari, tak sedar lak aku jalan laju sorong stroller arieana.. arieana diam jek doa main ngn toys dia.. dh pas lunch arieana berdukung jek.. aku pn rela hati nk dukung dia..

maybe 3rd time arieana ke IKEA dgn ayah nti.. tggu ayah balik yea sayang..

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

No comments: