Monday, July 14, 2008

Jumpa Yusman @ Seme

kawan-kawan sekelian alam.... aku dh set ngn yusman nk jmpa dia kt alamanda @ 11 pagi.. ceruk mana tak set lagi la.. tu jek masa yang ada nk jmpa dia.. coz ari Ahad dia dh nk fly balik... so korang, pls call me or email me kalau nk join.. leh tau berapa ramai kan.. ni bukan paksaan...

takat ni aku, mc da, speed jek..

fida, kak pah, mimie, nana, norin or yang lain2 confirm kan ek ngn aku or mc da..

itu ajekkk....arieana : auntie2 semua, bole jumpa saya.....


Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

3 comments:

yatispeed said...

yaaahhhh!! aku tak sabar nak picit pipi arie2 budak comel loteh ni..akan ku ajar kak syira bulat untuk sama2 picit dan cium2 pipi arie2..hehehe..so far aku ok jer..mungkin aku gi ngan ko la emy..aku tak berani nak drive sorang dengan syira ajer..papa dia kerja on that day..

Y@ZeD@ said...

aku pun on....

Emy said...

tu je la keje ko nk gigit anak aku speed.. wah mcm seronok jek.. aku dh ckp ngn sham, dia kata takde main bowling ke apa2 aktiviti ker? hehehhhe.. jom suruh seme the kaya raya belanja la! nk gak merasa duit europe tuh! pasni mc da la plak... hehehehehhe... akan ku tunggu uuuu...