Wednesday, August 6, 2008

kene tag lagikkkk!!!

kali ni dr kak pah.. haiyooh.. berantai2 laks tag si fidalina nie... sorry kak pah, lmbt reply.. nk reply ni kene amik ms gak, nk refresh balik zaman2 mudo2 dulu..

5 TABIAT BURUK TIME SEKOLAH

aku ni budak baik sebenarnya.. ada ke tabiat buruk? hahahahha... cuma sekali je la aku pernah kuar dr sekolah ngn kawan2 aku, g makan sate kajang time tuh.. gigih kan? tggu bas kt jln pudu tahan bas no 572 ke kajang... ramai la aku, zubaidah, linda, farah, aida.. sapa lagi ek ikut time tuh!! esoknyer g sekolah bila cikgu tanya g mana, semua jawap ada jek.. budak2 dlm class aku semua diam jek, konon2 bersubahat la tuh! ceh...

time PAFA, kadang2 malas nk sembahyang, aku ckp kt ustazah tu aku period!! ikut jek la alasan aku.. derhaka kt ustazah sggh!!

3 FAVOURITE SUBJEK ANDA... KENAPA??

bahasa melayu - coz aku rs aku terror.. tak tau nape, kalau nk terangkan apa yg tersirat dlm petikan pn aku selalu dpt... psl kosa kata.. cikgu BM pn sayang...

pendidikan seni - coz cikgu baik.. baik sgt.. puan ruzihana... cikgu baik suka la nk belajar...

sejarah - ntah.. nape aku suka sejarah! accept sejarah dunia.. bosan skit.. sakit kepala otak...

3 SUBJEK ANDA TAK SUKA... KENAPA??

maths - eeiii tak suka kira2.. selalu je aku tiru budak cina sebelah aku.. ntah apa nama dia, aku dh lupa..

tu jek yg tak suka.. yg lain2 tu biasa2 jek.. kira bole diterima oleh otak lg...

MENARIK PADA KAMU...?

ni soalan masuk bakul angkat sendiri! ala aku tak tau la nk ckp apa yg menarik.. semua kot!! tu ler, jgn tanya..

KAMU PALING SUKA...?

aku suka shopping/window shopping... tp bergantung kepada tahap ketebalan duit yg ada la kan? mana leh shopping ngn daun jek..

aku suka jalan2... bawak arieana jalan2.. tak kisah la ke mana pn..

ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA...???

of coz la anak & suami... terutama sekali anak aku si montel itew...

SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR SIAPA YANG ANDA HUBUNGI..?

takde sapa-sapa.. ngntok jek tido, tp harus tidokan anak dulu...

itu sajek kisah aku yg simple... sudah jelas hutang2 aku.. ho ho yeahhhh......

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

No comments: