Monday, August 18, 2008

our weekend



aktiviti hujung mggu kami.. sabtu lepas g UiTM ada program homecoming for alumni!! pegi pn dh nk tengahari, tak sempat nk g perasmian, ada arieana ni payah skit, kene la ikut time dia.. program tu kt pusat sukan UiTM, so g sana daftar nama dpt la bag.. balik dari UiTM, kami jalan2 kt Subang Parade, lunch kt chicken rice shop & nk cari croc ayah tp takde size pulak.. next week kita g Sunway pulak yea ayah.. ibu pn mcm nk satu jek..

blik dr subang, tido kejap kt umah b4 g kajang, coz mlm tu ada kenduri kt cheras.. mlm tido kajang.. cian arieana, kecik2 dh jalan malam.. dh la dia cecema ms tuh.. risau jgk... bgn tido ahad tu tgk badan dia panas, pas mandi g klinik, nasib ler ada panel kt saujana impian tu.. ok la.. ahhh kalau takde panel pn aku tetap g klinik jgk, tak kisah la bayar ke tak bayar.. demi anak kesayanganku...yang bestnyer, anak yg nk demam, ibu & ayah terbaring tido depan tv smpi tengahari! bole tak mcm tuh? aku ms tu keperitan tekak, pening kepala, rs nk demam jgk pn ada.. ni pn tgh cecema skit2... tp harus la segar bugar kalau di bawak berjalan!! arrhhhhhh.. gmbr2 kt atas tu ms makan2 kt Mahattan Fish Market kt alamanda.. makan smpi kenyang.. ada baju2 kt mothercare tu cantik2 la.. tp aku dok pikir kalau beli kene beli skirt or suar jgk.. mmmm.. nti la sayang, bj arieana dh byk sgt.. takot tak sempat nk pakai jek..

hari ni aku keje.. dgn hidung yg tersumbat.. pagi td ms siap2 nk g keje, aku tgk ayah & arieana tdo sedap jek.. 2-2 tak sedar ibu tgh bersiap, rs nk join jek diaroang.. ibu amik gmbr pn diaorang tak sedar,.. arieana tdo lasak skg nie, kadang2 tu bj terselak, stokin pn leh tercabut sebelah.. bila tgk kelakar lak rasanyer.. nk gelak takot terjaga puak dia.. skg ni pn arieana dh mula nk mengiring n meniarap, lambat anak aku meniarap.. berat bontot anak ibu tuh...

tengahari ni aku nk g beli susu arieana, susu dh nk abis.. takot abis stok terus mana nk cari kan.. maybe balik kot lunch time nie.. hehehhe.. harus la aku kemalasan sekiranya sham cuti sekolah, sibok nk join cuti gak.. tu la dulu taknak jadik cikgu!! sesungguhnyer aku mmg tak layak jadi cikgu, tak sesuai ngn jiwa aku yg sememangnyer berjiwa secretary!! hehehehe...

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

No comments: