Tuesday, November 11, 2008

aku yg menggatal!

akhirnyer.. aku yg gatal ni sesajek nk memeriahkan suasana! bukan suka sgt makan kek! heheh.. sajek gatal, org beratur aku pn nk beratur gak... aku beli utk arieana & sham.. bole minum petang hari nie.. thx to kak sara, coz sanggup beratur dr kul 9.30pagi utk kek nie.. ms dia sampai pn dh ramai org beratur, dia bawak anak dia.. cian gak.. aku ni takleh nk kuar coz ada lawatan dari uitm pahang..

ms ni aku dh tak sabar2 nk mengorder kek itew... wah lg 2 org jek!!

berdebar2.. excited.. mesti org2 yg beratur keliling secret recipe ni jeles kt aku yg dpt awal nie...
jahatkan! motif? coz aku excited!!! giler pnya pompuan!!

yeaaa adik2 ku, sila lah bekerja keras k? akak2 ni ramai beratur nk beli kek.. untung sapa birthday hari nie.. makan kek puas2.. eeeiii anne, jgn salahkan aku tak bagitau ko ek.. ingt ko takde td.. sowi..

saya dh bayar.. mana kek saya!!! RM73.50 for 2 cakes!!

ni la kak sara & anaknyer yg sanggup beratur.. pompuan gigih!! kak sara cuti coz bb sitter dia ada hal.. pastu dia buat hal lak kt sacc td!!

yeahhhh choc fudge for me & marbel cheese for kak sara..

aku terus pulang kegembiraan!!

sekian dan selamat makan kek ptg nti!!! sapa nk makan kek mai dtg umah aku petang nie..

6 comments:

yatispeed said...

waduh waduh perempuansss...sungguh lah gigih ko beratur ke sana yer? hazab tak beratur panjang2?? aku dah merasainya tahun lepas. so tahun ini aku dah serik sekali..tapi petang nanti aku gi rumah ko nak rasa choc fudge leh takkk? hehehe...

Emy said...

jemput la datang ke rumah.. aku tak rasa hazab sgt beratur tu coz dh ada org beratur kan!

comey_lote said...

SEDAP NYER!!!!!!!!
lagi satu kek yg sedap kat secret recipe ialah oatcake..oat apa menda ntah nama penuh dia...

eh, setahun sekali je ke kek ni keluar??

Emy said...

setahun sekali je la.. so tahun depan mai la blik sini.. kita beratur sama2! hahahaha...

cikaida said...

aduyaii..rugi xbelik..my fend pon kt bli dpt 1 lg!!hikss..

hum..miss u la k.amy, lama x jengok..
sowi2..

Emy said...

wahhh rugik! dtg la rumah ptg semlm! bole kita makan kek..