Thursday, November 20, 2008

Arieana @ playground

semlm ibu balik awal.. ayah pn balik awal.. so dpt la arieana main2 kt playground.. lgpun ptg semlm redup jek coz baru pas hujan.. selalunyer jam 5 still panas terik kt area umah kitaorg nie..

arieana suka sgt semlm, nasib la tak pandai jalan lg, tak bole jalan pn excited giler.. lgpun rumah depan playground, bukak pintu umah dh mmg nampak mainan2 colourful nie.. dr jauh minah ni dh excited.. mcm mn tuh??

ni dgn ayah.. ibu peratikan dr dlm bilik jek.. elok jek dia dok diam bila ayah dia amik gambar.. errrmmm... risau gak dia melompat.. gambar amik dr hp ayah..


haaaaaaaaa.... nie bila ibu dh ada sama.. suka sgt la arieana membina muscle dia!! kasik berketak2..


ms ni ibu dh tak larat nk pedang dia, harus la mintak bantuan ayah.. dia taknak lepaskan besi kt atas tuh la.. kalau biarkan dia bergayut kt situ ada tak yg bedebab jauh ke bawah!

taknak! taknak!! nk main lagikkkkkkkkkkkkk.....

taknak ayah pegang dia.. nk main sendiri.. sabar ek cik mek molek! tggu awak ada kaki dulu!!

apa lagik nk main nie.. arieana main2 sambil diperhatikan oleh cik Nini (gambar bawah).. cik Nini ni anak x-baby sitter ku.. sebaya la arieana tp arieana kuar dulu.. budak ni baru 4 bulan.. tp sgt montel, aku rs berat lg dia dr arieana..

Nini

6 comments:

Anonymous said...

test

Emy said...

sapa ni test2 nie.. test guler ker?

yezzaaa said...

Anonymous tuh..utk org pengecut jer..kan kan kan..

Emy said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hambik terus mak hayyam buat kenyataan berani mati!

Y@ZeD@ said...

emy, aku rasa kwsn kejiranan ko nihh sume baby debab2 lerr... comelnyer si arieana ngn si nini tuhh... dua2 baby sama jer meleborr pipi dia...

kali nihh aku nak lempang 2 2 leh tk??

huhuuuuu....

Emy said...

suka hati ko kan nk melempang anak2 kejiranan aku! berani balik ler sini! hehehe...