Wednesday, December 24, 2008

Amik angin ngn maksu!

nin dia maksu arieana @ adik gue @ ezi di kalangan geng2 dia @ noor ezanin (ni nama rasmi dia), ni la teman makan choki choki arieana, arieana akan sgt baik dgn maksu dia bila maksu start bukak frigde utk amik choki choki, maksu byk stok!!

ni pulak of coz la heroin dlm iney filem!! Arieana Mysterina!!!...
(sambil buat aksi magik!!)

ibu nk test dslr baru ayah!! ayah pnya tau, ibu nan ado la.. nk pinjam harus la isi borang dulu! kami lepak kt padang depan rumah, tgk budak2 pelbagai bangsa main bola.. tiap2 petang mmg ada, semua ada, india, melayu & cina! bagus tul.. tp kadang terselit la budak pompuan sorang, main bola, aku tgk selalu jek kene buli.. kejar bola o amik bola!

bila amik gambar nie kan, aku teringat lak ada satu entry mc da tuh! psl area umah dia.. kan dia lepak kt pondok kt taman umah dia tu.. so tu aku nk tunjuk la pondok kt taman umah aku pulak yea mc da!! hehehehhe voley??

sekian sajork, maksu berposing bersama arieana, arieana leka tgk budak main bola! rs nk join sekali la tuh!! tggu yea cik adik, nti dh pandai jalan ibu belikan ball pulak!!

k ler, aku ada meeting PK kul 10 nie, kene amik minutes.. arrgghhh lapar sggh! belom bfast!

1 comment:

yatispeed said...

rasa fresh jer ambik angin luar, kan arieana kan?