Friday, January 30, 2009

F.A.C.E.S. O.F. A.R.I.E.A.N.A.

wahh aku rs kagum ngn diri sendiri hari nie! buat julung kalinyer aku tak kuar off time lunch hari jumaat nie! pesal ek?? errmm tak tau nk g mana, semua tmpt aku dh rs bosan.. lain ler kalau dpt g jauh2.. selalunyer aku g subang parade, sacc, jusco bukit raja.. jarang2 la g ikano.. errmm kot2 sempat tak g pavilion time lunch hour? kui kui kui...

dlm takde buat apa tuh, aku dok carik idea buat bday card arieana.. invitation card!! semlm shopping brg skit2 utk masukkan dlm goodies bag nk antr ke school nti.. errmmm ibu yg sebok!!

kt office ni, aku selalu teringat kt arieana.. kdang2 fikir apa la dia buat.. cian dia kene tinggal, tp ibu kene work! ayah je la tgh cuti nie..

bila birthday date dia dh nk dekat nie, mcm x percaya pulak aku dh ada anak yg dh nk setahun umurnyer.. errmm rs mcm dia kecik lagi, baby yg terbaring jek.. skg nie, dia merangkak, suap biskut sendiri, minum pn sendiri, bertatih sorang2 tepi meja or kerusi.. wahh mmg tak sangka..

we love u sayang..

notti jek senyuman dia..

a little bit kepoci!!

garang mcm LION!!

nyamok loves arieana too!! abis anak ibu, balik kg kene gigit nyamok! wpn balik kg kami tdo dlm kelambu, but still nyamok tu berusaha nk masuk dlm kelambu!!

tgk semut kt pokok!!

ayah pn cayang dia.. (tgk ler pipi dia, till now tak hilang lg, merah2 lg..)

have a nice weekend!!

4 comments:

Ixora said...

sikit hari lg...arie jadi anak dara!!! Wah, kagum aku kejap emy...anak ko dah besar... :O

Emy said...

aku jadik ler mak dara kalau mcm tuh!!

yatispeed said...

geramnya tengok arieeee..rasa nak geget222 jer si comel loteh ni..mmuaahhss to ariee..

Emy said...

geget la ibuner.. kan ada kt sebelah ko je nie!!