Tuesday, May 5, 2009

T.I.R.E.D.

penat, bole x tdo mcm nie??

10 comments:

nora said...

k.emy bknnye baby mcm dlm pict ni... lain la kalo arienna... cube bayangkan kalo k.emy tdo mcm tu ats meja????? hahahahahahaha runtuh la meja tu... dh kak sarah kena oder yg bru lak..hihihiihih

Emy said...

apa gak salahnya aku tdo mcm ni? ko jeles meja ko kecik dr meja aku! kakakaka

Abg Din said...

hahahahhahaaa....

klu ko yg tido atas tu...mau patah meja tu!

:D

anam said...

muat ker meja ko tu?
habis la meja tu kalo ko tido, nant terhakis kena air liur

Emy said...

Abg Din & Anam > korang jeles kt aku!

yatispeed said...

sapa gak buang anak atas meja nih? tomel totehhhh sungguh la anak rabbit sappa nihhhh...

Emy said...

bukan buang speed, ni kes bawak anak g keje ni!! jom kita bawak anak!!

siti said...

emy aku tengok gambar ny kan teringat waktu kita mws dulu meja bilik robohhhhhh...ha3...angkara siapakah itewwww???????;)

Emy said...

harus la aku yg pijak meja tu utk selamatkan tv kecik aku tuh! heheh padahal bole jek panjat katil kan???

siti said...

mmg pun..tp time tu xblh pk la kan...ikut sukati jek...lepas tu menjawabla dgn kakak n abg PM...ha3...