Tuesday, October 19, 2010

mak buyung, mak dara dan anak dara...

yang kuning tu mak buyung (5 bulan sudah)

yang oren tu mak dara (anak dah dua sudah)

yang color hitam tu baru la anak dara (masih mendara)

so mana yg paling cun?? sila vote!! kekekek..

wpn tak sama rupa dan color, eskem yang dimakan ttp sama.. eskem mc donald...

sepatutnya mak buyung la yang over teringin macam2 kan? tp konsep kali ni anak dara lak lebeh2 mengidam macam2..

maknanya sbb kami makan eskem reramai kerana anak dara tu mengidam!! hockey!

7 comments:

aiDieNa said...

Saya vote Mak Dara lar.. sebab come gebu.. hehehe

Emy said...

tima kasih kak pah!!

nora said...

wah...puas dpt mkn eskem!!! ntah2 anak mak yung tuh nnt ikut kecumelan mak dare nih..

shuweet said...

erk, camne kawan ko leh dpt makan eskrem mcdonald coklat ek...slalu takde pong..hehe

Emy said...

sbb eskem coklat tu dh ada la mie.. sila berkejar ke mc d skg jg!!!

deidaa said...

aku berdoa semua kedai jual eskrem ditutup hahahahaha!

Emy said...

pesal ko? tak makan eskem ker??