Thursday, December 13, 2007

ubat-ubatan...

ubat-ubat utk ditelan hari ni dan hari-hari seterusnya.... hari ni aku dh start bersin, nk cecema.. arrgghhhhh aku tak suka la.. aku call sham td pn dia pn sama batuk & cecema.. b4 aku g keje td pn dia dh batuk2.. cian dok umah sorang2.. takpe, ibu balik bawak ubat2 utk ayah k? jmpa bos td mintak ubat utk kami! ahakss...

utk Azrul Hisham

- Ubat batuk (Tussidex Forte Syrup 120ml)
- Ubat cecema (Clarityne 10mg)

utk Emy Fazura

- Ubat cecema (Piriton 4mg Tab) {utk aku yg pregnant}
- Vitamin C 500mg
- Calcium lactate 300mg {ni mmg aku amik pn utk aku & baby, coz tak minum susu sgt}

harap tak berterusan cecema nie, coz sabtu nk g makan seafood kat bagan lalang.. ngn geng2 sham.. aku ikut ajekkk...


Lilypie Expecting a baby Ticker

DaisypathNext Anniversary Ticker

No comments: