Wednesday, September 3, 2008

entry takde keje...

Digital Cameras Tools


ni la entry xde keje aku.. dok klik sana sini.. tak sabar nk tggu balik je nie.. tghari td aku g tesco ngn era, beli brg basah skit, mix salad, karipap samosa & pau segera.. sajek jek, nafsu bulan puasa.. ptg ni buka puasa ngn mix salad + tak tau apa lg.. tgk la apa mak aku masak..

harap utk esok aku leh bgn awal utk sahur, dh 2 hari aku lewat bangun.. kalau tak dikejutkan mmg la tak bangun, padahal dh set alarm hp.. nasib la dok ngn mak lg.. bole la mengada2 mcm nie.. kalau dok sendiri agaknyer terkangkang aku siapkan semua tuh.. hahahha.. tq sayang coz tak complaint kt ibu... hehehhehe.. so malam ni aku akan kuatkan lg bunyi hp aku tuh, tp takot lak si kecek arieana terjaga.. lg susah nk sahur...

Digital Camera Fun


si kecek ngn soothernyer... speed kata lawak soother arieana nie.. lawak coz ada kura2..

4 comments:

niza et sofia said...

Salam ramadan utk Emy sekeluarga, tima kasih singgah FP kita tu... soother baby u memang cute... ada kura2 hehehe, take care x

Emy said...

Salam Ramadhan jgk utk niza & family.. kita tumpang lalu jek kt FP niza..

yatispeed said...

mmg..soother dia ada kura2..mana ko beli hah? aku nak sumbat kat syira gak boleh tak? agak2 ko dah terlambat ker? hhehehehe..

Emy said...

sudah terlambat la speed.. aku beli kt jusco bukit raja.. soother nuby..