Monday, November 17, 2008

bday party syira..

hepi bday to syira again!! patutnyer syira tggu uncle sham sampai baru tiup lilin sekali arituh! leh ke mcm tuh?? errmm hari ahad, semlm la.. aku g sg. buloh umah speed, from kajang.. arrrgghh rs sgt jauh coz ayah ikut glenmarie! huh.. tak sampai.. mak dh tak sabar.. kata nk b the first!! voley??

yg bestnyer, arieana leh jerit mcm excited bila aku bukak pintu keta.. ms dh sampai tu la, aku rs dia pn dh bosan dok dlm keta.. rs lama sgt.. ni antara pics yg aku dpt dr speed.. mak tak bawak camera..

sampai jek aku terus g makan, coz lauk2 yg melerts.. ada ikan keli berlada.. fav aku & sham.. look at arieana the tiny girl, menyelit kt tepi ibu.. ni gara2 dh melalak dok ngn speed.. elok je dia dok belakang ibu.. tak dpt ibu nk feel makan ikan keli..

arieana mcm takot kan? ala si kecik nie.. dia tak biasa tuh.. speed tetap gigih nk bergambar.. sorry i lapar nk makan! no camera pls..

pas ibu makan baru la arieana makan, bubur nasi.. ceksi tak arieana? arieana suka tgk syira coz kak syira pakai pearl!

suker gambar nie...

terima kasih.. dtg la blog nie lagi...

mgkn byk lagi gambar2 kt blog speed.. tgk kt cana k?

2 comments:

yatispeed said...

bebs..aku baru buat part 1, pra-party. nanti aku upload satu part lagi. syira dah bangun la beb..ni tengah main mainan ko bagi..kemain suka nak conteng2..

Emy said...

yea ker? sorry la itu jek yg aku kasik, tak tau nk kasik apa lg.. eeeii bole tak mcm tuh? aku nk carik hadiah ala2 education mcm tu la, kalau teddy bear ni agaknyer syira dh byk sgt..