Tuesday, December 30, 2008

Trip to JB - Day 1

ta daaa... bz sggh la hari nie.. maklum la cuti panjang, lgpun skg dh masuk budak2 baru.. ntah apa yg aku bz pn tak tau, ada jek keje nk buat.. baru la keje nama nyer kan??

okey sila lihat gambar mak hayyam di bawah!! hehehe.. termenung dlm kereta menunggu tak tau apa.. entry kali ni nk cerita psl trip kami ke JB.. trip ni kami tak rancang pun, just g sajek2 coz aku mmg tak pernah jalan2 JB, lgpun cuti panjang, tak tau nk g mana.. jalan2 la.. ayah dh nk belanja kan..

alkisahnyer kami bertolak ke JB jam 9.45 pagi dr Bandar Saujana Putra.. arieana tdo sepanjang jalan sampai la R&R pegoh.. lunch kt sana..

kami sampai JB dlm jam 3 petang mcm tuh, coz byk berenti, so takde la rs jauh sgt.. wpn aku rs JB tu jauh! huhuhu.. sampai2 jek terus g umah kak oyin (member sham) kt taman perling..

arieana & ibu posing kt umah org.. time ni kak oyin g buat air.. hehehe.. tgk la muka arieana yg letih, gaya mcm dia bawak keta dr KL kan?

ayah pn nk jgk! tp kan aku rs kali ni byk la gambar aku coz aku dh tak pegang camera.. skg ni i dh ada photographer persendirian! setiap langkah pasti di rakam! ayah la photographer itew...

pas jumpa kak oyin itew, kami terus g hotel... aku mmg dh booking M Suite Hotel, JB.. selesa hotelnya, bilik pn luas.. yg bestnyer bilik aku tu betul2 center hotel tuh, mengadap selat tebrau!

pas rehat kejap kami lepak kt pool.. aktiviti air bersama ayah!!


pas mandi, siap2 nk g dinner.. aku dh mmg janji ngn noryn nk jmpa dia.. mlm tu dia bawak kami makan seafood kt sanibong.. mmg best.. wpn penat tetap makan selera.. TQ noryn coz belanja kitaorang 1 family..
butter prawn kesukaan ibu! ngn otak2.. sedapp.. ni jek sempat aku amik coz bila semua lauk dh sampai terus serbu!!

ni dia noridah @ noryn! hahhah.. tu nama glamer.. mmber aku ms kt uitm pahang dulu! makin cun skg nie!

pas dinner kami terus balik hotel, tak larat sebenarnyer.. tak rehat lg.. sorry noryn kalau kacau ko & TQ byk2 coz ada masa utk kitaorg.. actually noryn pn nk jalan jauh, g KL terus ke perak, kedah & terengganu.. dia pn jalan2 cari makan gak..

end of part 1..

3 comments:

yatispeed said...

norin..miss you...
comelnya gambar arieana..terserlah ayu nya dia skang...model cilik ibu ni yer..

ratna said...

norin..wlapun dia tembam sikit dr dulu tp tetap vogue. cantik..dia pernah satu kelas dgn saya dulu.

Emy said...

ratna, dia tembam kt pipi sajork! body malatop lg!