Wednesday, December 31, 2008

Trip to JB - Day 3

hari terakhir di JB sebelum kami bertolak menuju ke Melaka.. Next destination ialah Melaka Bandar Warisan Dunia..

ni still kt M Suite lg, arieana baru bgn tdo, b4 kami g bfast.. 2 hari berturut bfast kt hotel, malas nk kuar cari2 makan.. tak tau kedai mana yg sedap pun.. budak yg selsema.. sempat la kami g klinik kt larkin, Klinik Gemilang tu pun aku sms noryn, tanya mana klinik yg OK kt sana.. Klinik tu yg dia pergi bawak anak2nyer.. Dr. situ pn heran nape alamat kitaorang lain, bila aku ckp aku holiday kt Johor dia leh gelak, siap ckp apa la yg ada kt JB nie, awak nk berjalan2.. ada ke dia ckp mcm tu? ada apa.. Zoo Johor!!

pas bfast & rehat sajek dlm bilik, kami siap2 nk g kenduri aqiqah muaz, anak nana sepupu sham kt kulai.. tp sebelum tu, kami singgah kt Danga Bay utk bergambar kenang-kenangan.. bila lg nk turun JB, bukan selalu pun!



tadaaaaaaaaa... ni la nana sepupu sham, buat kenduri aqiqah kt kulai, umah husband dia.. sekejap jek kami singgah & lunch kt sana..

aku mmg suka amik gambar arieana tgh tdo,.. tgk pn sejuk.. bila tgk dia tdo, tak sama mcm dia tgh lasak!! mcm baik jek tgh tdo, tak buat salah!

kami bertolak dr kulai terus ke melaka.. sampai pn dh dekat maghrib coz kami singgah batu pahat & ayer hitam beli kerepek & nenas.. bila sampai melaka, sesak giler.. kami patah balik ke ayer keroh coz jam, fikir dh letih & takot hotel penuh jgk.. g kt seri malaysia pn dh full, call semua hotel full, last2 nampak la hotel baru (rasanyer la), kt depan pantai medical centre, kings hotel & apartments! ada satu bilik jek yg tggl!! aku suruh jek sham amik, tak kisah la asalkan ada tempat tdo mlm tu, takkan nk balik umah.. penat siot.. sampai hotel terus mandi g makan & tido! lena sampai pagi! arieana pn penat..
ni budak selsema baru bgn, badan panas skit.. risau jgk, nasib baik ada cool fever..

ni gambar pas kami bfast kt kings hotel tuh, bfast pn sedap!! okey la berbaloi la satu mlm RM188 + 2 bfast!




sekian sahaja percutian kami kali nie!! pas ni ada entry psl Menara Taming Sari, Melaka...

2 comments:

pn_fateen07 said...

eee...cepat ler citer k.emy, den memang berangan-rangan dah nak naik menaro tu... ini sumo sobab jalan jam.. tak dapek nak poyie situ.. bilo la nak poyi lagi nih...

Emy said...

mak dh hapdate dh..