Tuesday, February 10, 2009

Kehidupan di Wisteria Lane!!

waaaaaaaaaa hari ni aku sedikit BZ!! kenapa ek?? nama pn kerja! tp sempat gak la membebel kt ym ngn speed pg td.. tghari td baru baca paper, aku sgt teruja nk tgk siri glamer itew, Desperate Housewives Session 5!! waaaaaaaaaa lama giler kan, kali ni siarannyer di 8tv.. harap2 bole tgk, selalunyer Arieana dh tdo time nie, sukernyer aku! ni sekadar info utk korang yg minat jgk..

Tarikh siaran : Setiap selasa, bermula 10 Februari 2009
Waktu siaran : 10.30 malam
Saluran : 8TV (Astro 780)
Pelakon : Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross, Eva Longoria parker dan Nicollette Sheridan

Pada musim ke-5 ini, audiens akan dibawa menyelongkar kehidupan di Wisteria Lane lima tahun kemudian. Anak-anak Lynette yang nakal mula terjebak dengan arak dan judi. Gaby pula kelihatan gemuk dan tidak terurus setelah mempunyai dua orang anak. Bree menjadi usahawan berjaya manakala Susan sudah mempunyai teman lelaki baru. Edie kembali ke Wisteria Lane dengan suami barunya, Dave William yang merupakan seorang pakar motivasi. Episod pertama bermula dengan babak Susan yang tidak membenarkan teman lelaki barunya bermalam di rumahnya. Gabby pula berusaha untuk menukar anaknya yang gempal, Juanita menjadi seorang puteri bagi menghadiri sebuah majlis. Katherine berasa kurang senang dengan sikap Bree yang seolah-olah mengabaikan perniagaan makanan milik mereka kerana terlalu sibuk mempromosikan buku masakan terbarunya. Perniagaan piza milik keluarga Scavo mula mengalami kerugian.

Sinopsis cerita aku amik dr Kosmo!

Ibu, Arieana janji tak kacau ibu mlm nie, Arieana tido awal.. takpun Arieana menyorok, belakang ayah! curik2 tgk jgk.. bole ibu??

7 comments:

Ixora said...

arieana good girl....jgn kacau ibu tau!!!

Y@ZeD@ said...

slmt menonton.....! wei, ko kasik jer arieana ubat tido tuhh br dia tk kaco ko laki bini..hahhaaaaaaaaa

deidaa said...

uwaaa dah start ke desperate housewives ni?
SElasa ari aku menboling la..
bila la agaknya bleh aku tgk eh? sobss!

RizQin said...

alamak!!..mak dh terlepas tgk ini cerita..uwaaaaa

Emy said...

aku berjaya tgk DHW ni semlm!! sorang2 jek coz arieana & ayahnyer dh tdo!! suker suker suker!! aku tak sangka Gabby dh ada anak 2 & anak2nyer sgt gemok!

yatispeed said...

bebssss..i'm a great fan of desperate housewives tooo!!! suka sangat sangat citer ni..memula risau gak takut tak dapat tengok..takut tertido..syira ngan papa dia pun dah tido, so tak kacau la mama dia nak layan citer ni. good start la citer dia..puas hati sangat2...ugly betty pun ok..

Emy said...

ya betul! semlm tgk ugly betty, new episode ker? best gak.. sbb sblm ni aku tak tgk citer tu, tp mcm menarik jek..

semlm tgk DHW abis jek terus tdo!! best sgt baring2 kt katil tgk tv.. sekali2 tgk arieana & kiss dia, tgk dia tdo, mcm takde rupa dia sblm tdo!