Friday, March 6, 2009

apa yang Arieana bole buat skg...

sejak berusia 1 tahun nie, mcm2 perkara Arieana dh pandai.. antaranya.. capai sarang burung opah!! tp dengan bantuan ayah or ibu la...
1) pandai sebut ball & bird (bard)..
2) pandai tadah tangan baca doa makan, bila amin jek dia anggok kepala.. so cute!!
3) suka main bawah meja makan! berdiri lama2 kt bawah tu..
4) naik tangga sampai atas tanpa bantuan ibu! bab ni aku ngeri sgt!! gayat tgk dia naik tangga..
5) salam ibu & ayah siap kiss lg.. tp ikut mood jgk..
6) excited kalau ayah start motor! laju dia merangkak g ke pintu! konon nk bawak dia jalan la tuh..
7) goyang-goyang badan bila dengar muzik!! goyangkan pinggul gitew

tp bab yg naik tangga tu mmg aku ngeri! relax jek dia naik tangga.. kalau sempat nti aku nk amik video dia naik tangga..

to mc da : da, aku dh simpan walker yg ko kasik arieana tu, sgt berguna!! tima kasih byk2.. arieana dh tak guna, sajek nk bagi dia jalan sendiri, skg ni 2 3 tapak je dia dh takot.. walker tu aku simpan utk adik dia akan dtg.. insyallah kalau ada rezeki!

have a nice weekend!!!

No comments: