Tuesday, March 24, 2009

my sweet darling...

sebok nampak? mengemas apa tu cik adik oiii? ni la dia si kecoh mak labu bak kata ayah arieana..

tarikh : 21 Mac 2009
masa : waktu pagi (kajang)

apa saje yg dibuat si kecoh mak labu nie.. br bgn tdo terus la berkemas.. rambut pn kusut masai lg..

errrmmm.. mana lg saya nk berkemas nie agaknyer? ibu dh dpt amik gambar arieana nie.. (sejak pandai berjalan nie, makin sebok.. belum tgk dia berlari lg.. terjatuh siap!)

eh ibu, tolong pegangkan bole? arieana byk keje nie..

tolong pegang yg ni jgk..

ibu jgn sepah2 tau, penat arieana berkemas nie.. nti ayah marah!!
(speedo, kenal tak bj nie? TQVM)

9 comments:

IxoRa said...

senang la ibu dia...boleh rileks cikit! hahahhahha... :P

ratna said...

heii ya allah anak dara sorang ni. tertonggek-tonggek dia mengemas.

Emy said...

yea la tuh... takdenyer rilex ngn kecoh mak labu nie.. lg penat ada, tp seronok! anak dara kalau dh mengemas mmg la menonggek.. anak dara la katakan!

speedo said...

lawak la ko buat ayat arieana nih. sesuai ajer..so,ko dah serik nak gi laundry since kena ragut hari tuh, emy?

Emy said...

kalau serik takde la g antr bj lg, kene g jgk tp kene hati2 selalu, tp bj tu aku amik esok kot, sham kata amik malam la.. biar dia temankan..

comey_lote said...

amboi2 arieanna...ko nih nak jadi surirumah macam auntie ke cayang...
auntie pun tak serajin ko arieanna oi...hihihi

yatispeed said...

bebs..besar lak baju tuh kat arieana..aku ingatkan cam muat2 ajer..u look so feminine la girly..tolong ibu mengemas yer..kemas bersih2..ok?

Yezzaaa19 said...

..hehehe..kecik2 dah pandai mengemas umah ek..good girl!..

Emy said...

auntie comey > kalau dpt jd surirumah relax2 & shopping lg best!

speed > bj tu besar skit jek.. tp ku pakaikan jgk, aku ni mmg tak suka simpan bj lama2, beli terus pakai.. dpt terus pakai...

yezzaa > ni la harapan bangsa aku nk menolong mengemas..