Wednesday, April 1, 2009

menyembah bumi...

salam semua...

ini kisah seorang budak perempuan.. katanyer dh pandai berjalan tp kadang2 eksen skit.. terus nk berlari laju! badan pn baru pandai nk imbang.. errrmmm...

merenung ke depan, cari tempat yg sesuai nak lari2... ni kira berani2 takot la..

akhirnya dia teruskan larian menuju ke suatu tempat! bersungguh2 rupanya! muncung mulut dan hidung! chaiyok chaiyok arieana!!
saya nk ke sana! menuju puncak!! larian harus diteruskan!!

oh tidaaakkkkkkkkkkkk!!! tersilap langkah!

tersungkur akhirnya!!

bangkit semula dan menunjukkan tempat kejadian...

acik, tak perlu la tolong saya! nti kene cium lg!

saya ada pak lang...

yes u ols.. arieana skg ni bukan sajek dh pandai berjalan, tp sibok nk berlari jgk! tp end up dgn jatuh! kadang2 tak nangis, kadang2 menangis kuat sgt! aku tgk pn takot.. bila dh diam, ckp very good! baru dia tau.. suka sgt berlari.. tambah2 kalau tgk atok baru blik keje, mesti berlari.. tak hirau ayah ngn ibu lg..

skg ni kan selalu hujan, selalu jgk la pelangi muncul kt area umah aku tuh! sgt cantik...

6 comments:

IxoRa said...

Hehehe...siap la dia...tak terkejar la omaknya mengejar!

Gambar pelangi cantik kan...aku pun ada snap gambar pelangi ahad lepas...

ratna said...

hik hik.. biarkan jer emy..baru dpt kaki gitu ler..

Emy said...

aku risau dia jatuh jek.. kepala asyik terhentak risau gak..

comey_lote said...

aku leh bayangkan cemana dia lari/jalan laju2 tu...hahaha

deidaa said...

Seb baik budak tecit tu tak nangeh.
Lasak sungguh :D

Emy said...

ida & fida, budak ni tahan lasak! mcm aku! eheheheh... bole? dia mmg suka berlari.. mcm la terror sgt!