Thursday, April 9, 2009

takot tak?? (utk tatapan org dewasa sajek)

apa perasaan korang, masuk jek satu bilik gelap jumpa benda alah nie?? terkejut tak?? suka hati korang la kan, kalau aku terkejut la.. nasib baik bukan aku yg bukak pintu bilik tu tadi.. lemah semangat mak pepagi kan??

ni la rupa korang tanpa kulit tau!

tapi yg lagi sadis ialah.... time nk bukak suis aircond pulaks!!! ada org tu sampai takot n geli laks!

sila lihat gambar di bawah!


jeng..






jeng...








jeng.....








jeng....








taraaaaaaaaaaaaa....

oOOOO ko makan ns lemak depan benda alah ni ko tak geli kan?? nk tutup suis aircond ko geli pulak?? aku leh jadi mangsa tolong tutup suis itu, aku kan kebal.. mak tak kesaaaahhhh...

nape la letak kt depan suis, tak ke ada yg tersentap menengoknya nti.. jauh la skit, takpun simpan dlm lemari sampai lebam!!


13 comments:

ratna said...

wakakakakakkkkkkkkk....

anam said...

mak mmg tak kesahhh, ape kate bapaknye pulok yop?
hissshh mike ni...melawak pulok dgn bende2 yg mcamgini..

Emy said...

entry cuci mata hari khamis!!

IxoRa said...

kah kah kah kah....

suka aku...biar letak kt depan suis tu! aduh, gelihati perut aku!!!

Emy said...

takot ada yg geli sgt, sanggup dok panas dlm bilik tu, tak ON suis...

Yezzaaa19 said...

..owhh!..harrassment betui...nasib baik tipu2 klu betoi2..pengsan aku!...

Emy said...

nae kalau betul2 ko nk pengsan KD?? ala pengsan pulak, berpura2 la u nie!!

comey_lote said...

aku tak rasa pape pun...akakakaka

Emy said...

bagus la ko tak rasa apa2, kira ko kebal mcm aku la..

deidaa said...

Err.. gapodio tuh?
Blur pulok aku mlm2 bute ni huhuu.

RizQin said...

erk?...takut gak nengok..sbb biasa tgk ada kulit..hahahahhahaha

Emy said...

fida > motif ko tak nampak laks? pakai spec tak??

rizqin > ko mmg giler, nk gambar yg ada kulit tak??

RizQin said...

boleh gaks..cari yg gargantuanz lah yer..boleh buat stok cikcap!...*larikk