Tuesday, October 13, 2009

saya pn nk sembahyang jugak...

gambar ni baru beberapa hari lepas amik.. tepek kt blog la, hari2 tgk kelakar jgk gelagat dia..

posing kene paksa nie.. sebok sgt nk tgk screen camera pas gambar dia diambil.. kepoh la katakan!

sy nk sembahyang naik beskal kecik dlm rumah, skg nie naik beskal kecik tu ke hulu ke hilir, nk g buang sampah kt dapur pn naik beskal.. tolak2 ngn kaki jek.. (sila abaikan baju2 yg tersusun indah itew..)

eh eh.. posing makan muruku laks... jambul kuarkan skit ala2 tok ct..

bu, na gi? (ibu, nak lagi?)

opss... dh sujud ala kene tembak gitew.. ni betul namanya sujud menyerah...

ayah, dh ke belum? (sekali lg sila abaikan mainan2, baju2 dan barang2 yg bersepah itew..)

7 comments:

ratna said...

kah kah kah.. mmg kelakar la anak ko ni emy. yg paling kelakar yg sujud menyerah. ayah dia leh pulak khusyuk semayang dah anak kat sblh mcm tu.

~ MoMmY ~ said...

hahahhahahaaa..!!

choii la kakak ni.

ada ke gitu semayang nyer.

menyerah kalah tuh..!!
choi choi choiii..!!

Emy said...

ratna > dia mmg sebok, time semayang kelam kabut carik tudung.. nk bentang sejadah sendiri.. beria la.. ayah dia buat dek jek..

mommy > mai la dtg umah, jemaah sekali ngn harish..

shuweetilicious said...

so adorable and cute la your daughter

Emy said...

thx mimie @ shuweet..

si kecik ni kadang2 mmg kelakar..

Yezzaaa19 said...

Hahahaha...kelakar ler anak ko nih!..aku sukerr time dia dok 'sujud menyerah' tuh!..

Emy said...

aku pn nk tergelak tgk aksi sujud menyerah tuh...