Monday, December 21, 2009

rindu si kecoh nie...

cuti weekend rs lama skg nie, mana taknya, asyik cuti jek ari jumaat.. sapa tak suka?? tak dpt jalan dok umah pn jadik la..

mulai esok aku akan berada di Pusat Latihan UiTM, coz ada program teambuilding... 2 mlm tau! huhuh rindunya kt budak kecik.. takpe adik ada temankan ibu sepanjang program teambuilding nie.. tp tetap rindukan kakak! kakak kan kepoh!!

testing 1 2 3.. ibu, kakak pun rindu kt ibu nti.. nti kakak nyanyi skit..
info psl set karaoke nie, yg kt bawah tu leh pijak sambil nyanyi la kononnya.. ada 2 button bunyi tepok tangan, bunyi drum, bunyi org bersorak.. tgh nyanyi sambil2 tu pijak la button ala2 peminat ramai giler.. perasan tak?

set karaoke utk kakak, bila2 time dia boring.. tp kan menjerit jek keje dia.. bukan nyanyi, kalau nyanyi pun ntah apa2..

eye contact ngn peminat harus ada!!

tp jgn harap la kalau mic tu nk dirampaskan?? (sila abaikan kain baju yg tak berlipat sebakul tu yea??)

si manja ibu.... lepak bersama adik dlm perut..

lately, adik sgt aktif.. terasa la tendangan adik yg kadang2 kuat, kadang2 pelan, time kuat tu la buat ibu asyik nk terkencing2 jek.. tp rs mcm awal jgk la nk rs tendangan adik nie, ke aku yg perasan sendiri? ms arieana dulu rsnya bila dh 7 bulan ke atas baru rs kicking tu.. mgkn pregnant kali kedua nie lain perasaannya.. skg ni dh masuk 5 bulan.. rs kejap jek, ada lg 4 bulan jek nk jmpa adik. tak sabar rsnya.

alhamdullillah kandungan kali ni takde masalah, sama mcm kakak dulu, senang ibu.. harap2 masa bersalin nti sama jgk la, senang sama mcm kakak.. mesti kakak kecoh ngn adik nti, actually aku tak sabar nk beli barang2 baby, tp kene bersabar dulu.. nk kene tggu 7 0r 8 bulan baru beli barang.. nti takde la lama sgt menyimpan kan? aku ni dh la jenis tak sabar skit, ada gak yg aku pakaikan bj baby tu kt kakak nti!! mesti sendat kt perut!! hehehheheh...



5 comments:

Astika: said...

Kiutnye set karaoke tu mcm artisnye (ariana) laks... kat ne beli??? aku ni beli kat anak aku yg baru 3 minggu ni... sbb tiap2 malam dia suka nyanyi kikiki....

yatispeed said...

comelnya arieana...cam diva uols..hehee..beb...teringat pulak saat baby dalam kandungan aku dulu..isk..

dalia said...

Emy..aku tak nampak pun kain sebakul tak berlipat tuh!..dah ko tulis terus aku nampak!..kah3

A.H.A.D said...

boy la tu kot kalo dh lain..

arieana kena jamming ngn aqeel la sbb aqeel ada gitar, so arie leh jadi vokalis nye keke

Emy said...

mommy astika > errmm tu toys paling latest utk arie.. dh lama nk beli, tp ada benda lain yg lg ibu dia berkenan.. hehehe.. last2 g parkson aritu beli gak set karaoke nie.. ala arie kejap jek tu, last2 mainan lama gak di koreknya..

speed > eh ko tak tau berangan sgt bila dia menyanyi.. menyampah aku tgk..

KD > mesti ko selidik betul2 gambar aku tuh kan nk carik kain baju selerak aku tuh..

gee > jom ler kita anjurkan konsert mini utk anak2..