Wednesday, January 20, 2010

eksen tul budak nie...

mmg eksen pn coz dpt naik motor, keta ibu pun dia tak pandang...

di suatu petang... arieana pusing2 area saujana putra dengan ayah... seronok sgt dia.. dia mmg suka naik motor..

aku mcm biasa la jadi penunggu di pintu pagar rumah...

depan rumah aku ni kira hutan/belukar la.. mgkn disebelah hutan tu KLIA kot.. tak pernah ku tau apa ke bendanya disebalik hutan itew.. yg ku tau hari2 ada jek kapal nk landing...

tetapi belukar depan rumah ni dh kene tebas... utk laluan lori keluar masuk coz ada tapak projek rumah baru sedang berjalan dengan giatnya.. rumah2 nk siap tu ler salah satu rumah yg bakal kami diami kelak.. kalau cepat rumah tu siap dpt la kami dok rumah sendiri nti... amin....

yeahhh kakak dh sampai... tgk dia mana ada tgk ibu dia.. eksen tak? ayah dia jek yg tgk ibu..

tgk? dia tgk langsung kt ibu dia..

ni baru dia menjeling... coz ibu dah panggil suruh tgk camera...

opsss nampak pusat laks... kakak ni selalu cekci..

ala2 manja gitew ngn ayah coz nk pusing lagi seround!!

tgk ke tepi coz pak lang dia nk balik dh.. dh mintak motor balik.. kita pinjam je nak.. pulangggkaaannnnn.........

5 comments:

nora said...

baju ayh arie, baju arie n moto lebih kurang same jerk kaler tuh.. kecekcian arie mmg terserlah lagi2 di perutnyer ituw!!! cumel sgguh!!

IxoR@ said...

ibu arie kena la naik sama...pusing2 taman....hehehehehe....

deidaa said...

Ptt ko join la sekaki...
jap pon xpe la kan? :P

comey_lote said...

sedondon la ngan moto..hihihih

Emy said...

nora > arie mmg cekci tang perut, kalau ada wartawan tanya itulah jawapan dia..

nana > ibu arie takleh naik motor tuh, nk bawak perut lg.. melondeh perut mak!

fida > aku takleh naik, nti perut aku melondeh!

ida > tema ptg tu mmg oren..