Monday, January 11, 2010

gelagat budak nk tdo...

ni dia gelagat budak yg susah nk tdo.. nk tdo harus la ada adegan pelok2 ngn ibu dia, baru dpt tdo, kalau sendiri nk pejam mata mmg tak dpt.. semlm dh kene marah ngn ayah dia baru la mata pejam rapat, tp tangan dok gentel2 ekor elephant dia lg.. hehehehe.. kelakar ler tgk budak kecik nie..
bole sengih2 lagi kan..

elephant dan puting mmg tak dpt dipisahkan, tp kalau kt school bole pulaks.. hairan sggh..

tp nampak la ketagihan dia bila balik dr school, dlm keta dh mengamok selongkar beg nk cari puting ngn elephant, pastu dia cium2 puas2..

tak jadi tdoooo....

kakak nk nyanyi dulu bole tak ibu???

twinkle.. twinkle little starrrr...

5 comments:

yatispeed said...

alah comelnya dia....makin berisi la dia skang..ni kalu orang ambik dukung mau tak nih? anak aku 4 thn pun tido nak seluk2 peluk2 baju aku dulu..sabar jerla ..hehehe..

deidaa said...

Sampai bila agaknya dia pelok2 gajah dia tu?
Musti kalo ko sorok nnti dia besar sok2, dia nangeh2 nak gjah dia tu :P

Emy said...

speedy > mmg dia nk nampak berisi skg nie.. suka tgk kalau dia pakai bj ketat.. perut mesti terkeluar..

fida > ntah la fida, anak gajah tu ngn puting tak tau bila nk lepas, kalau kt school OK pulak.. balik umah jek terus mcm org ketagih!

yatispeed said...

ketagih elephant..hehe..cuba bawak gi zoo tunjuk dia real elephant..mau terkujat dia..hehehe..

Emy said...

pernah dia tgk elephant.. siap tunjuk elephant kt tangan dia lg.. kalau tgk citer barney kt tv harus berlarik carik barney dia.. pastu ckp sama..