Thursday, January 14, 2010

SET BERSALIN....

sapa pernah bersalin? sila angkat tangan!!!

perlukan bantuan kengkawan semua, sapa2 yg nk promote utk aku yg akan bersalin bulan 4 nti.. kira nk survey la dulu...

korang dulu telan jamu ke ubat apa pas bersalin? set2 nona roguy ke, mustika ratu ke, jamu buat sendiri ker.. heheh..

coz dulu ms arieana, aku ada la try jamu yg dibeli dr kawanku.. errmm mak sedara dia kot yg buat, tp aku makan tak abis pun.. ntah lerr coz malas nk makan kot?? aku kan tak suka ubat..

kalau malu nk cerita kt sini leh email kt emyfazura@yahoo.com

6 comments:

Yezzaaa19 said...

Mkn Jamu Nona Roguy Set Bersalin tu..mmg kurangkan berat badan dan susu pun byk!...

Emy said...

yea ker KD.. errmm harus survey2 nie.. OK ker, bukan org kata makan jamu nti panas ler, anak nk menyusu pn panas ler.. apa pendapat KD?

yatispeed said...

ramai gak kata jamu ni nanti anak cirit birit sebab panas..try n error la emy...

siti said...

aku dulu guna mustika ratu..ok jerr...

ratna said...

1st time bersalin dulu aku guna amwaynya produk.. bagus gak ler sbb dia byk herba.. tp ubat2 dia aku tak mkn sbb anak aku kuning tinggiiiii ajer.. 2nd doter ni aku guna mustika ratu.. pun sama aku tak mkn ubat2 dia sgt sbb anak aku kan premature pastu kuning 2-3 kali kena.. then aku 100% nyusu badan dlm pantang..so tak berani nak mkn jamu2 ni.. tp org kata yg paling bagus nona roguy dan sendayu tinggi..tp mahal giler..

Emy said...

ramai jgk kata nona roguy OK.. tp 300++ la...