Friday, March 26, 2010

anak dara ayah dh besar....

anak dara sapa la nie?? nampak sgt sopan santunnya kan? ngn baju kelawar dia, ngn dok bersimpuhnya... iskhhh sapa nk masuk meminang bole la... jumpa dgn Cikgu Hisham yea....

rajin pula tu menolong ibu melipat baju... lipat bj style gulung2 laks tu... mcm nk travel jauh jek..

opss terkejut tgk ibu snap gambar dia... comotnyer anak aku...

ibu, no publisiti k??!!!... kakak sibuk nie... (mommy harish.. kalau ada kain bj nk berlipat antr jek kt kakak tau!)

NO!! NO!!

kainnya ada la 3 4 helai jek, itu la yg dia dok lipat tak abis2... ibu dh abis sebakul dah...

tapi akhirnya meraung di pangkuan ayah... mcm mn? apa kes??

sebenarnya pas melipat baju, dia main masak2 sorang2... kah kah kah.. aku nk gelak dulu... pastu aku konon2nya order la nasi goreng dengan air sirap satu ngn dia.. cehhh... dia pn buat2 la masak ngn barang2 dapur dia kan, last2 ms dia suap aku, aku ckp ler tak sedap.. kakak masak tak sedap.. heheheheh... dia bole marah!! siap nk pukul ibu dia lagi, wahh chef garang.. ayah dia marah la dia coz nk pukul ibu kan, dia baling la cawan dia kt ayah... ayah pok tangan dia skit jek, tp MERAUNG kuat ya rabbi!! drama queen betul...

p/s - mlm td ada rasa sakit skit2.. tp pagi ni OK laks.. ada lagi 17 hari til due date...

7 comments:

IxoR@ said...

due 12 April.... besday hubby aku!

hehehehe....

:D

A.H.A.D said...

rajinnye diaa...
bole wat menantu ni...
emy, ko nk ke bebesan ngn aku? haha

dalia said...

Alahaiii..ayunya!...Geramlah tgk pp dia..rasa nak gigit2 jer!

Emy said...

nana > errmmm sama la plaks.. april mmg ramai bday...

gee > nti masuk ler meminang, mana la tau kan.. heheheh nti dh besar berkenalan2 laks...

KD > anak i mmg ayu.. tp time menangis hilang ayunya...

yatispeed said...

hoi lawak giler la arieana nih..hahahaa..boleh dia nak pukul ibu sebab kata dia masak tak sedap..wakakakaa..ni karang besar nanti jgn kasi bukak kedai..abis di pthuinya nasik customer..heehhee..
ko jangan berbesan dengan G..pengsan nanti dia kasi hantaran cincai2 ajer..hahaha..

Emy said...

speed > haiyoohhhh G berani mati ketua marhaban kenduri anak kita nie bersuara!!

Nina Nazar said...

emy... senang dapat anak dara nih.. rajin menolong.. sama ngan anak aku.. syira... tolong lipatkan spender dia jek.....