Thursday, March 25, 2010

aku masih OK!!

sehingga hari ini masih OK lg.. belum ada tanda2 nk bersalin... ada lagi 18 hari sehingga tarikh due date ku 12 April 2010.. eehhh dulu takde laks tertunggu2 mcm nie.. tau2 dh nk bersalin jek, minggu ke berapa pn dh lupa..

actually aku takde keje semlm, dok tgk gambar2 arie yg lama.. ada gambar dia kurus, ada gambar dia gemok! tp yg pasti skg aku panggil dia gemok.. coz dia mmg gemok! hahahahaha...

ni gambar februari tahun lepas.... nampak la berisi skit...

ni gambar jun tahun lepas,... sgt kurus tak tau nape ms nie, mgkn demam... dia ni kalau demam mmg senang turun berat badan...

ni gambar 2 3 bulan lepas agaknya... dh naik badannya... nk dukung pn mmg berat.. dgn telatah n perangai yang sgt mencuit hati dan kadang2 sgt menaikkan angin satu badan!!

ni baru 2 hari lepas, balik school terus nk main cikal.. n sajek nk tunjuk selipar baru... beli kt giant sajork coz aku mcm risau jek bila mendengar mmber aku anne, cerita psl kasut crocs anak dia ditelan dek escolator baru2 ni OU... arie jalan2 pakai crocs dia tu,.. maknanya skg nie penggunaannya harus dijarangkan... yea la kalau nak jalan2 pakai ler kasut lain, harus beli lain nie!!! g school jek leh pakai crocs... coz school sah2 takde escolator...

sila lihat kaki budak gemok.. 1st time pakai selipar gini, mcm comel jek... (sila abaikan kesan2 gigitan nyamok di kaki arie itew....)

3 comments:

nora said...

alamak...nmpk arr gigitan2 cinte nyamuk2 itew... hikhikhikhik

Emy said...

tu la nora, dh la kaki tembam...

A.H.A.D said...

wei, bahaya ke kasut crocs tu?
camne leh jadi camtu?