Tuesday, March 16, 2010

breakfast ku hari ni....

yeahhhh... adalah tidak menarik lgsg tp bagiku sedap... selalu tayang bfast yg vast kan? hari ni arieana tak g school, dia dok ngn opah n atok dia.. wahh best la dia hari nie.. semakin lemak berkrim la.. pagi2 dtg umah mak harus la dpt tapau makanan kan? hehehhe.. aku terima sajork dgn hati yg rela... oleh sebab dh ada cekodok ni ler aku malas nk beli makanan lain.. tp mesti aku lapar tahap gaban thgari nie.. perut melayu harus ler cari nasik!

sebenarnya ada tambahan karipap sebijik....

esok aku nk g cek up.. skg ni dh kene buat 2 minggu sekali... pas balik keje pn bole buat rasanye... kali ni aku tak pergi cek up kt klinik kesihatan, bukan apa bagi aku sama jek cek up tu.. aku still dpt kene cek darah, cek bp, amik suntikan kancing gigi... yg penting takde lama sgt aku menunggu kt klinik kesihatan.. psl layanan jgn ckp la..

1 comment:

IxoR@ said...

bila due?

harap2 semua ok aje....

;)