Wednesday, March 24, 2010

Desperate Housewives

akhirnyer ada gak citer yg bole aku layan everyweek mulai semlm... tayangan di 8tv jam 10.30 mlm, sanggup aku bersengkang mata kejap utk tgk citer nie.. Arie pulak tak tdo lagi, heheheh.. aku biarkan dia kacau ayah dia yg sedang berfacebook!! gelak2 dia tgk gambar2 kt laptop ayah.. aku tgh senang hati tgk citer ni tanpa gangguan!! la la la la...

skg ni mlm mmg aku takde nk melayan tv sgt, apa yg sham tgk aku tgk ler.. kalau tak best aku tdo.. kecuali hari khamis ada citer chuck kt 701 n blogger boy kt 8tv.. lain2 takde, CSI yg baru ni aku tak suka sgt tgk.. CSI miami dulu pn sama tak suka, tp terpengaruh laks ngn sham...

so pasni aku kene set reminder utk cerita ini!! Dalam episod semlm, Mike & Susan berkahwin buat kali kedua dan mengecewakan Katherine... Lynette mengandung lagi, siap dpt tau baby kembar dan tak suka dgn kandungan baru dia nie... Gaby laks berdepan ngn anak buah Carlos yg degil... Bree dlm proses nk bercerai ngn Orson, buat laks hubungan ngn Karl (Karl ni rasanyer ex husband Susan dulu...) dan Wisteria Lane ada jiran baru, tak tau apa misteri jiran baru ini... sbb anak lelaki jiran baru ni dh bunuh Julie, anak Susan.. pastu citernyer abis kt situ n aku terus jerit tak puas hati!! tak sabar nk tunggu next week!!!!

No comments: