Friday, April 23, 2010

Uncang TUAM utk Adleena

bukan ini....

ini kakak punya... soft toy berbentuk aeroplane.. dapat masa naik MAS g KK arituh..

ini adik pnya uncang TUAM... tp apa kaitannya ngn soft toy kakak tuh?? yea... kain yg digunakan utk buat TUAM utk adik nie adalah uncang utk soft toy tu.. siap ada brand lg.. hehehe.. class adikkk... thanks to mak tok yg tolong jahitkan uncang TUAM utk adik nie.. lg pun soft toy tu pn bukan dok dlm uncang tu, drpd tak guna baik kita gunakan ke arah lain..

Skg ni tiap2 hari pas mandi pasti Adleen akan bertuam.. sedap jek dia, kadang2 tu sampai terkencing2 terberak2... terperanjat ibu!

soft toy dan uncangnya pasti tidak akan berpisah... nasib baik kakak tak tau apa2... dia tau nk main jek.. n sebok nk tgk wonderpet malam2.. ada VCD wonderpet tak? nk beli la..

5 comments:

ratna said...

wahhh tuam zaman moden tu
aku dulu buat bunjut jer..pastu bg panaskan kat iron..then terus tuam.. ha ha

Emy said...

yea la ms arieana dulu bunjut jek, taruk la tali pusat diaorang dlm tuh.. pesan org tua.. panaskan iron n tuam gak..

chomelista homestay said...

Dlm uncang tu ada apa?

yatispeed said...

dulu masa aku gi langkawi pun dapat gak bantal MAS, tapi aku ni jujur.gi pulangkan balik..wakakakaka..kalu tak aku pun dah ada satu uncang tuam untuk coming soon nih..

A.H.A.D said...

dah aku ingt tuam tu mas yg bg hehe..pelik gak aku