Tuesday, April 13, 2010

U.R.U.T

kalau dh bersalin tak sah tak diurutkan? ada ke org yg tak berurut? agaknya dia tu power kot.. tak rs lenguh2..

dlm kes aku nie, mmg aku dh ada mak cik yg mak aku dh janji nk dtg berurut apabila aku selamat bersalin, tp yg buat ANGIN satu badan bila mak cik tu terhegeh2 nk dtg.. aku janji urut ngn dia start semlm la, isnin kan.. kul 7 aku dh get ready, siap segala2nya.. kul 8 dia tak dtg.. tak kisah la mgkn awal sgt kan.. tp tggu pnya tggu dh dekat kul 11 dia tak dtg2 lg, bukan aku tak call.. naik segan nk call byk kali.. ada jek alasan dia, anak dia tak balik lg.. so takde org nk antr, tp bila mak aku ckp nti g amik, dia taknak pulaks.. errmm mmg la makcik ni katanya HANGAT DI PASARAN, semua org berurut ngn dia.. mgkn betul la dia tggu anak dia, tp anak dia tu dh tau CORE BUSINESS mak dia tu mengurut org jgn ler buat perangai mcm tu.. nk melepak kedai kopi pn berpada2 la..

tp rezeki makcik urut lain ada.. kt area umah aku ni mmg ada pun makcik mengurut.. cuma aku tak call awal2, sbb dh janji ngn makcik yg kt puchong nie.. takkan aku nk janji dgn dua2 sekali, kang datang dua2 sekali.. akhirnyer dpt la aku menjalani sesi mengurut start semlm, tu pun dh kul 11 pagi, dh nk tengahari.. tak syok betul.. patutnyer biar la pagi2 kan..

pagi td makcik asiah ni dtg awal giler, kul 8, aku tak mandi lg.. heheh.. lg pun mmg terbangun lambat coz dua beradik tu berjaga laks kul 5 pagi, sorang merengek sorang terjaga.. yg plg menyibuk kakak la.. pagi2 nk main.. ingt kul 5 petang ker?

esok (rabu) last day aku berurut, 3 hari saja.. nti pas pantang urut lagi.. selalu mcm tu kan.. 3 hari urut mak cik asiah ni upahnya RM135, aku rs ok la.. urut pun bagus, kuat betul tangan dia.. sakit urat2 aku..

wajah lega selepas diurut!!

bila dh urut nie, susu badan pn makin bertambah.. actually susu aku mmg sgt kurang.. Adleena dh start botol.. nasib baik la Adleena baik, botol pn bole, susu badan pn bole.. skg ni aku bagi susu badan dan susu botol, campur.. coz susu badan tak mencukupi... apapun aku berusaha skg nie..


8 comments:

spedo said...

sangggaaatttt comeeellllll

Emy said...

tq auntie spedo!

chomelista homestay said...

Urut seluruh badan ke?
Xsakit ke weh? hehe.

nora said...

sgt cumel die pakai bj itew!!! cyg adleena!!!

Emy said...

deida - ada la part bdan yg sakit2, tp bila dh urut jadi lega.. ringan jek badan.. tgh urut tu kan, rs nk lena jek.. nasib jek makcik tu nk bersembang... kalau tak aku nk tdo jek..

nora - yea cik nora, comel tak saya??

yatispeed said...

emy,sib baik tak terkentut time urut tu...hahahahaha

Emy said...

nasib takde rs nk kentut...

safea said...

salam, saya tengah cari urut lepas bersalin, nak tanya awak ada contact no/ no rumah makcik yang mengurut tu? makcik asiah.