Wednesday, June 9, 2010

my birthday dinner...

errmmm such a lovely dinner.. thanks ayah..

sempena birthday aku semlm, aku request sham utk masakkan dinner.. actually aku yg malas nk kuar dinner kt luar.. takot tak dpt dinner dengan tenang dgn adanya puteri2 tu.. nk ditinggalkan pulak kesian..

blackpepper lamb with vege.. nk bagi nama canggih2 tak reti.. serahkan pada chef...

part ni la paling best, ada rupa mcm mkn kt TGIF x?

best dinner berdua coz anak2 dh tido..

mmg dinner kami tenang, tp pas elok jek abis makan, adik pn berbunyi.. kira mcm 'amaran' la to ibu & ayah.. adleen tak ready nk ada adik lagi tau! kekekeke...

aku mcm tak percaya umur dh 30 tahun! dulu kalau sebut 30 tahun tu mcm dh tua jek kan? tp wpn aku di alam 30 nie, but hati tu still rasa umur mcm 25 tahun! apakah tanda2nya tu?? sayang nk tinggalkan zaman muda? heheheh..

ada rupa 30 ke aku nie?? (ayat mcm tak leh terima hakikat kan???)


4 comments:

IxoR@ said...

wowww... romantik gitu!

pandai hubby masak mcm kt restoren...

:D

moga emy happy selalu....

Emy said...

dia kan chef.. harus ler pandai masak gitew, belajar chef sampai degree..

yatispeed said...

wowwww...bercandlelighting lagi ...i suka! jgn mengaku 30 la pas ni..wakakaka...

Emy said...

speed - mari lah kita terima hakikat bersama2...