Wednesday, October 27, 2010

kegemaran ramai...

half boiled egg kegemaran arieana.. masuk kopitiam or mamak mesti nk tolo 2 biji! dia sorang pun bole abiskan.. kadang2 kongsi ngn ayah..

telur dihasilkan sebagai telur dadar or telur mata kerbau pn menjadi kegemaran juga..

roti canai kosong kegemaran ayah ketika di kedai mamak.. utk ibu mungkin tidak coz rasa tak kenyang makan roti kosong nie.. tengok keadaan perut la kan??'

KEGEMARAN IBU TAK SEMPAT AMIK COZ PERUT YG LAPAR TELAH MENGAWAL MINDA SUPAYA MAKAN DULU BARU AMIK GAMBAR..

adik gigit jam tangan mainan kakak!

tapi gambar di atas dan di bawah ini adalah KEGEMARAN ibu!!

mcm amoi jek bila berambut pendek!

4 comments:

Yezzaaa19 said...

Adik dah bertambah cute!..Kakak dah bertambah manis!..geram nak cubit pipi dua beradik nih!

aiDieNa said...

Heh.. terliur sangat tengok telur separa masak tu..heheheh.. meleleh air liur.. hahahah

Cute lar anak² dara hang nieh!

deidaa said...

lama gile dh aku xmkn teluq masak 1/2.

Kdg2 bila aku kuar dgn kwn2 aku then dorg mintak telur masak 1/2.. dorg mcm malu2 & sorok2 masa nak order.. nape eh?
Aku kompiyus.. bkn haram pon mkn mende tu :-/

Emy said...

KD, kakak skg mmg suka sebut manis.. susu manis, sakit manis, ntah tak tau nape dok tambah perkataan manis.. lg satu, kalo ckp mesti ada extra kot.. tido kot, makan kot..

kak pah, aku tak berapa suka kalo cair sgt.. errkk tak leh telan! mcm tak masak jek..

fidalina, ala ko buat sendiri kt umah sudah.. tak payah g mamak, aku rs mmber2 ko malu coz slalu lelaki yg order kan? kalo pmpuan tu mcm pelik.. pelik tetapi tidak harem!