Wednesday, October 6, 2010

tok kadi pun suko nie!!

alkisahnya kan, last week hari sabtu aku g la majlis nikah member sekolah aku kat bandar tun razak.. dengan bertawakal sajek aku bawak la dua 'pincess' (princess) ke masjid dimana majlis nikah tu akan berlangsung..

majlis berjalan lancar cuma aku jek tak berapa nk lancar ms tu coz tok kadi asyik pandang jek.. mula la nk syok sendiri, dh ler tok kadi muda!!

ms tok kadi bagi ceramah2 tu dia dok pandang2 la ke arah aku, perasan tu tetap la ada kan, dlm masjid tuh! tp dlm hati dok ckp gak, mgkn dia nk bagi nasihat kt aku sekali kot memandangkan aku dok hangkut 2 orang anak kan.. kot2 dulu ms nikah dh lupa nasihat2 psl tanggungjawab nie!!

settle jek nikah kan member aku tuh... tok kadi terus dtg ke arah kami tiga beranak nie..

rupanya tok kadi nk jumpa budak kecit nie.. tok kadi tgk pun geram tau!! tak senang duduk dia nk bagi nasihat n ceramah!! hahahah.. mcm anak jepun dia ckp!! elok pulak la aleen sengih2 ngn dia, kalo tak dia bukan nk ngn orang lain.. dlm gambar aleen comot skit coz aku sumbat ngn biskut, nk kasik diam time org menikah!!

arie skg susah nk amik gambar dia, bila panggil jek pandang lain.. canteq kah??

canteq la kot kalo dh terkangkang mcm nie.. anak dara cikgu nie!! dia pn tgh pau biskut adik dia..

No comments: