Wednesday, December 8, 2010

kasot tinggi kakak!

mcm ni la u olss kalo ada anak pompuan.. mmg over sikit la.. ala2 gediks gitew kan.. kadang2 gediks itu bukan diwarisi tp rasanya semulajadi kalo dh pompuan!

kasot tinggi kakak! set siap2 ngn handbag sikat sepit rambut.. ala2 princess gedis.. bila tgk perangai dia ala2 gapas tu kan tersenyum aku.. yea la, rs dh besar sgt anak ibu.. tak sangka dh besar.. yea la dlm tak sangka2 tu kan kuar gak adleena tuh..

kaki gemok! bila ckp dia gemok, dia ckp perot ibu gemok! adik gemok! ayah gemok.. semua la gemok.. tp mcm joyah pn ada..

siap2 menari lagik bila nk bergambar.. sajek jek nk bagi gambar goyang2..

adik tgk jek perangai kakak.. terjerit2 dia sorak kakak dia, mcm bagi sokongan padu la..

last sekali, kakak and adik bambam..

semlm dlm kereta, ibu tgh call opah.. ibu pakai motorola L7 ayah coz N27 rosak dan ranap.. kebetulan HP main2 kakak pn L7 ibu yang dh rosak.. dia bole kata 'ibu hp same'.. bila ibu berborak on phone dia pn buat2 borak, bila ibu simpan hp dlm beg dia pn simpan hp dlm handbag dia.. nampak sgt KEPOCI + dia belajar something pada hari tu..

pasni adik lak jadik KEPOCI...

3 comments:

Yezzaaa19 said...

muka adik mcm anak cina!...

gee ryder said...

pergh! shocking pink tu kasut kakak hehe..

si aleen ni geram sungguhla aku tgk..kulit dah la putih susu :)

aiDieNa said...

Ke maner tumpahnyer kuah Emy.. ahahaha... like doter like mother.. huhuhu.. ;)