Thursday, March 24, 2011

kejiranan baru...

waaa dh mcm westeria lane dlm DHW laks..

hari ni tayang kawasan rumah baru ku.. area rumah aku tu, rasanya baru ada 2 keluarga dh masuk rumah, kami ni lambat lg.. nk reno dulu.. nk buat ala2 astana gitu! kuang kuang.. mampu ke ko dik non??

masa ni dh petang n baru pas hujan tu yg nampak mcm redup dan sejuk je kan.. mcm mn la jiran baru nti kan, jiran kt umah sewa skg ni ok jek, kalo jmpa tegur.. tp takde la nk sembang bila ada free time..

jiran sebelah dh start buat umah sikit2..

kat depan ni nanti nk tanam pokok mempelam, pokok standard yg akan ada di setiap rumah nanti.. senang nk tanam.. TQ norazah yea tolong belikan anak pokok kat MARDI, nanti dh berbuah aku panggil ko dtg makan yea, tp kopek sendiri..

so skg ni tak tau la nk hapuskan tanah2 ni or pasang tiles jek.. kalau nk buat taman astakona kene nk menjaga lak, kalau tak berjaga mula la lalang tumbuh sana sini.. nti kita tggu and lihat apa kah kesudahannya yea...

4 comments:

: Ady :: said...

Wah bestnyer nak masuk umah baru.. ko beli umah area maner nie Emy.. nampak besar.. baper luas dia??

Harap² sumer bakal jiran ko nanti baik².. :)

..K. Pah..

cik kodok said...

Wah kat mana pulak ni?
Berapa ratus rm nih?

Emy said...

ni rumah kt bandar saujana putra.. skg ni dok umah sewa..

Y@ZeD@ said...

wahhh, sila tunjuk bile rumah dah siap reno yek! jeles la dah ada rumah sendiri..

slmt mendeko deko!!