Wednesday, March 23, 2011

alhamdullilah rumah dh dpt kunci..

sila ulang baca tajuk sekali lagi..

heheheh

ok dh dekat sebulan dpt kunci rumah baru, perasaan nk menghias2 tu dh datang u!

duit pn akan mengalir laju jgk pasni.. skg ni kami dlm proses renovate rumah, nk tambah dapur, maklum la rumah kecik jek, ada tanah 5 kaki pn kita bantai tambah sampai abis..

so aktiviti aku pagi ni sementara bos takdak ni kan.. mari kita main color rumah.. ni contoh jek keputusannya belum muktamad..

so sapa2 yg rasa nk cat rumah ke, rumah baru siap mcm aku ni ke kan, bole ke website jotun.. kt situ bole kita main color2 rumah, senang jek, klik klik sajork..

sila klik gambar utk kebesaran.. ni mcm kehijauan kekuningan gitu..

ni brown color..

ni grey.. semua org pn tau kan, aku rs menarik gak grey ni, sesuai ngn pintu aku nti..

so si kakak ni kan, asal balik school jek mesti nk pegi rumah baru.. lagi satu nk nasi goreng cina.. pastu kalau tak bagi, pukul2 ibu.. eeeeiiii kecik2 dh tunjuk ciri2 memberontak kan?

adik jgk yg baik dok dlm carseat..

6 comments:

Yezzaaa19 said...

tembam betul adik

Emy said...

adik mmg sggh tembam.. sila lahirkan baby 3.89kg utk tahap ketembaman begini..

Mommy said...

ehhh.. aku nak try la bukak website jaton tu hahahahah

Emy said...

yea sila color2 rumah ko yea..

yatispeed said...

beb, aku rasa kaler grey sngat in dan sesuai ngan rumah ko..so, teruskan niat anda dengan kaler grey..hahaha..pintu putih..pergh..mmg marveles.
comelnya aleen..kiss sikit! peha dia mmg sangat mengancam! macam ayam..hehehe.

Emy said...

mmg la grey sgt sesuai.. color lain tu color berani!!