Thursday, March 17, 2011

sesi berjumpa doktor gigi...

sapa suka jmpa doktor gigi? angkat tangan yea..

ini kali pertama arieana berjumpa dengan doktor gigi.. adakah mungkin yg terakhir??

hehehehhe.. tak tau la pasni dia berani ke tak nk jejakkan kaki utk berjumpa doktor..

takot lgsg taknak..

tgk gambar pn tau dh betapa kuatnya dia menangis pagi td..

nasib baik free nak oooiii... b4 ibu masuk kursus pagi td, sempat la temankan arie n ayah utk berjumpa doktor gigi..

mula-mula tu dia happy la coz ibu tunjukkan gambar2 psl gigi semua kan, tp bila masuk jek bilik doktor, dia nampak doktor pakai mask n sarung tangan terus dia takot.. dan bermula la agenda meraung dengan kuat, nasib la pusat kesihatan uitm, takde budak kecik.. kalo klinik luar mesti budak2 lain yg beratur tu ketakutan menunggu giliran..

hahahahahaha...

kata ayah dia tadi, "kakak taknak ikut pegi office ibu, kakak nk ikut ayah.."

terus dia insaf nk pegi office ibu.. hehehehe

5 comments:

ishamizu said...

hihi kesian Arie..zAhin nti tatau la mcm mn klu jmp dentist, slp2 mcm tu jg la..dh la umi dia pun penakut jmp dentist, alamatnya babah dia la kene jg mcm k.emy tuh. :D

Mommy said...

yang ko pegang pipi dia wat pe.. org tahan tangan tu.. sian kakak.. ko dera anak kecik2 gi dentist wat pe!

yatispeed said...

hahahhaa..anak aku jugak la yang cool jumpa dentist..cam mama dia la..umur2 camni mmg waktu ke dentist..first visit kan?
kakak princess pakai pampers lagi ker? hahaha..comel giler tembam2 dalam seluar..tu kalu tak pakai harusla terkencing atas ibu ..tengok dia meraung pun cam dah horror gile..hahaha..

Yezzaaa19 said...

keh3...kesian arie...mak dia jugak maintain ayu.......keh3

Emy said...

padahal mak dia pn takot nk jmpa dentist..