Tuesday, June 2, 2009

Arieana @ playground

ni sessi bermain di playground ahad lepas.. arieana dh sihat skit, ibu bawak amik angin pulaks.. asyik terperap dlm rumah jek kan? hari baru pas hujan, tak ramai pn main kt sini, agaknya semua budak2 tdo kot..

sampai jek playground muka tetap masam.. nampak kurus sgt kan??

nk main slide.. tp kotor sgt, coz pas hujan ada lak budak pijak2.. akhirnya main panjat2 jek.. apapun anak ibu ni tetap masam mencuka!

termenung tgk ada budak india main kejar2.. apa la yang difikirkan budak kecik ni ms tuh.. kami lepak kt playground cz tggu ayah balik dr kenduri, tp tak sampai2 lg..

tgh asyik amik gambar arie, ada beberapa budak india request mintak amik gambar jgk.. budak ni la yg cakap tak bole amik gambar 3 org, nti salah sorang meninggal.. betul ker? pernah gak dgr org ckp mcm tuh...

ni lg 2 org.. nasib la dik oiii.. kalau korang terbaca blog aku nie...

main sorang jek mmg tak syok.. tgk dia dh leka jek ibu dok kt buai...

tp mmg tak bole jauh pn, harus la berlari ke ibu...

main rumput jap..

kaki sapa paling cun?

nasib baik ada bawak bekal..

12 comments:

RizQin said...

apsal kaki ko pelik ek?

IxoR@ said...

masam mencuka...muka arieana macam muka org yg tak bersalah!

apa pun...arieana tetap cute lolz!

gee ryder said...

a ah la arieana nmpk kurus sket..
tp pasni naik blk la tu..dun wori..besela lps dmm..

yg ko gi pecaya ckp budak india tu buat hape...heheh..

wei kaki ko tak berubah ekk, malap gak mcm dulu muahahahah..(gelap guling2)

Y@ZeD@ said...

kurus dah si arie nihh..

lps nihh ibu kasik mkn byk2 ekk kasik badan arie naik balik...

muahssssss flying kiss utk arie..

yatispeed said...

cian arie demam...demam2 masam2 pun still comel loteh. rambut pun dah panjang..nampak matured dah sket. merasalah anak2 keling tuh interframe dalam blog kesukaan ramai nih..

Emy said...

rizqin > apa yg pelik? aku tau kaki aku mmg hitam skit..

nana > dia mmg masam jek seminggu dua nie, tak sabar nk tggu dia ceria balik

gee > ko kan gee mmg best, sampai kaki aku pn ko ingt, tp aku pn ingt gambar ko posing naik beskal tepi pokok!

mc da > aku rs ko kene kirim lobster baru badan dia naik! hehehe,, leh mak dia tumpang 2 kaki!

speed > rambut dia mmg dh panjang skit, cepat panjang!

deidaa said...

Isk tahyul btul la kalo bergambo bertiga- slh sorg nya blh meninggal!

Kumpulan KRU tuh 3org dr dulu bergambo,
xde pon yg mati lagi? ahaksss!

Emy said...

fida > tu la psl, budak tu beria taknak amik gambar bertiga..

RizQin said...

bukan pasal hitam la..jari2 ko tu yg pelik..3 jari tengah tu panjang lebih dr ibu jari

Emy said...

anne > iskh ko ni.. entry ni psl anak aku, pesal ko kesah jari aku? tp ko tau kan maksud jari itew mengapa ia terlebih panjang??

RizQin said...

kenapa ek?..hehe

aku pelik nape ko leh termakan pujuk rayu anak hindu tu?..dh takde mende lain dh ko nak tangkap?

Emy said...

ala anne, sajek jek, diaorang tau mesti muka diaroang masuk blog aku nyer! hehehehe