Thursday, June 11, 2009

Influenza Vaccine

baru jek dapatkan suntikan Influenza Vaccine.. persediaan sebelum student2 baru masuk, terutama sekali student international.. kerja di Pusat Kesihatan ni kami sentiasa berdepan dengan sebarang kemungkinan!! takot jgk td tp nasib baik tak sakit.. isi tebal la katakan!

tepek skit gambar juara renang SP!


9 comments:

Yezzaaa19 said...

Lalalaa..comelnyer!....

Emy said...

juara kene la comel!

yatispeed said...

sexy la wei juara ni...

ibuuu!!! where's my topss??

RizQin said...

kalau kat luar brape kena kalau amik vaksin nih?..utk budak2 ada tak ke utk org tua2 jek?

deidaa said...

Rantai apo yg panjang ngat tu? :p

Y@ZeD@ said...

arie mcm mami jarum jr dehh..!!

gee ryder said...

emy, sakit tak kena injek tu?

takut gak aku ni nk g aussie ni..byk kes gak kt sana

Emy said...

speedy > kecik2 bole la seksi nyeh!!

rizqin > kt luar tak tau la anne, tp aku tgk harga vaccine tu rm30++, aritu makcik aku amik utk g umrah, dia kene rm80

fida > fida itu la rantai mak aku!! pinjam kejap... amik terus tak bole!

mc da > arie ada potensi ker?

gee > tak sakit pun, dptkan je la injec tu, tp ada org demam pas kene injec.. aku ok jek, maklum la isi tebal..

nora said...

mmg ler sakit bangat ble injection.... korang xsakit sbb badan korang tu kebal...aku xtau la isi korang tebal mane...hikhihkhihk