Friday, July 24, 2009

duit baru... RM50

gaji kan semlm.. utk gov la.. aktiviti biasa kalau gaji kuar ialah membayar hutang2 kereta, card dll... sebelum tu g kuarkan duit kt maybank.. kitaorang selalu membayar segala2 bil ni kt bandar puteri puchong, coz kt situ semua bank ada.. nk bayar pn senang, pakai machine jek.. g mlm jek, tak payah nk kuar g bank waktu keje..

so semlm kuarkan la duit kt maybank, tup tup kuar duit RM50 baru.. semua sekali, siap no siri pn berderet2 sama.. ni sebenarnya 1st time aku dpt duit baru, org lain tak tau la.. duit baru ni lebih kecik dari yg lama.. dan rasa kesat skit.. ke sebab baru??

wpun duit ni baru kuar dari ATM Machine Maybank, tetapi tidak sampai 5 minit duit ni dh masuk balik dlm ATM Machine CIMB Bank.. settlekan hutang la tuh! hehehhe... tinggal je la beberapa keping dlm dompet ku ini..

tengahari ni rasanya nk pegi IKEA... apa kata kita chow awal??? hehehehhe.. (mcm la dpt chow awal..)

6 comments:

RizQin said...

mentang2 dah gaji..tayang duit noo..mrasa lah mak tgk sajok

chomelista homestay said...

Apesal aku gi amik duit smlm,
dia bg note lama nih?
Xhaciiiiii :((

Tp duit baru ni blh masuk CDM ke?
Sbb setau aku CDM still nak duit lama,
duit baru dia rejek huhu.

Emy said...

rizqin > harus la tayang sementara ada duit nie, esok aku dh abis, ko lak tayang..

fida > bole jek masuk tp tgk bank kot, semlm aku bayar kt AmBank ok jek.. CIMB pun OK...

Y@ZeD@ said...

eh, skg dah valid ke duit baru nihh?? dah start guna ehh??

aku dah lama ada duit baru nihh... hari raya 2thn lps masa aku kt msia lagik..!!tp aku tak pakai sb sayang woooo org laen takdek lg kann?? (even aku ada sekeping jeh!) hihii...

x caya, nti aku snap gambar duit baru aku ehh..

Emy said...

start bole pakai 15 July arituh.. wah eksen ko yea.. menyampah!! ada berani guna la duit tu kt dublin.. hahahha

mommy said...

a'ah la suma org dpt duet baru tu
kat cimb suma duet baru.. sama jek size ngan yg lama.. cuma yg ni byk corak2 nyer tu pasal nampak kecit skit