Tuesday, July 28, 2009

kuih raya datang lagi...

tahun ni sekali lagi aku menjadi ejen kuih raya nora.. perlu ke nk jadi ejen tiap2 tahun?? semlm nora dtg rumah & antr sample kuih raya.. last year pn ramai kawan2 mak aku yg order.. kt office tak byk sgt... sbbnya masing2 dh ada fav pembuat kuih raya sepanjang zaman...

tp nk buat sample tu harus la packing dulu, nti kalau letak satu bekas dh kira mcm beraya la pulaks kan??

nti aku tepek gambar kuih2 raya tu kt sini.. bole la buat order kan?


10 comments:

ratna said...

nak rasa jugak.. sedap tak emy?

Emy said...

mmg sedap.. mcm mn nk kasik rasa nie??

comey_lote said...

yahuu aku balik raya tahun ni!!

Emy said...

bole la order kuih raya aku ida!! aku tggu ko kt airport nti.. heheheh

pn_fateen07 said...

semalam pun noya ada datang anto kuih kat kak izad ejen cawangan tnbr...hehehe.. tapi tak jumpa mek pun.. kim salam jek.. dengar nye noya dah cantek...

Emy said...

IZAD CAWANGAN TNBR EK? AKU NI KIRA CAWANGAN SHAH ALAM LA.. rugi ko tak jmpa nora, dia mmg dh cantek pun sekarang.. maklum la cikgu cikgi...

Y@ZeD@ said...

aku pun nak order.. voleyyyy??

deidaa said...

Huhhhh gamba xkuar ni weh,
ampes la sungguhhhh!
Kaya org jual beskuk raya nih..
ko pos kat mekda 1 :p

Emy said...

mc da, betul ke nk order.. bole jek..

fida, ko nk tgk gambar ker? nti aku upload.. gambar tahun lepas la.. sama jek kuihnya..

deidaa said...

Oh aku ingt ko dah uplod kat entry ni,
tau je la opeh aku tuh segala nenek gambo xkuar :p

Musti ko dpt komisen kan?
Tp opeh aku thn ni mcm xmeriah sgt dgn kuih ry, xde pon org pujuk2 aku beli huhuh.