Monday, September 14, 2009

Salam Aidilfitri

nampaknya kurang seminggu je lagi kita akan berpuasa.. lepas tu hip hip hooreyyy nk raya.. cewahhh mcm la puasa penuh! di saat getir ni aku cuba jgk puasa.. ada kala OK ada kala azan zohor dh buka puasa..

mmg lain penangan baby kedua nie.. ms arieana dulu, senang lenang aku.. tak payah pk mcm mn nk menahan muntah2 yg ada nie, tp kali nie, tak bole la bersin skit mesti nk termuntah.. errrkk aku tak suka... harap2 raya ni aku leh makan apa yg aku nk makan, cuba bayangkan sepanjang bulan puasa ni makan pn tak menentu.. semua tak ikut selera... ada jek tak kene ngn tekak nie.. sedih.. tp tak gak kurus2..


dikesempatan ini kami sekeluarga nk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri , maaf zahir dan batin kepada semua geng2 blog dan silent reader (jika ada)... sila kenalkan diri anda yea.. heheheh...

kalau rajin aku akan update blog nie lagi, buat ms nie terpaksa biarkan blog ini bersawang.. tiada mood nk berblogging..


3 comments:

A.H.A.D said...

selamat ari raya utk ko juga..maaf zahir batin..kot2 ada slh masa dolu2 ko xmaafkan ke kan heheh...
arap2 raya nti kita berjumpa :)

Unknown said...

emy...selamat hari raya...maaf zahir batin...kuih raya dh terima???he3..

IxoR@ said...

selamat bercuti raya...lama ke cuti?