Thursday, June 10, 2010

hari ni biru pulaks...

errrmmm lagik2 muka aku pagi nie.. harus ler coz ni blog i tau!!

hari ini ibu berwajah kebiruaan umpama lautan yg tenang.. yea larr tenang coz bos takde.. heheheh.. hari ni aku bertekad utk mengemas bilik bos dan clearkan meja dia.. itu pesanan bos ms nk g kursus semlm.. baik boss...

dan ini bfast aku pagi td bersama sham.. nyum nyum... tekak ni masih terasa lagi teh tarik pagi td..

ni citer mlm tadi...

ARIEANA - selsema dan tiba2 demam.. suhu kejap naik kejap turun.. mula2 tu 38.6 then turun balik 36.4 mcm tu, badan panas tp bila cek suhu badan still 36 jgk.. nasib baik dia tak meragam, just tido tp tido tak lena sgt.. kejap2 bangun, bila aku tido dgn dia, siap naik atas badan lg, tido nk berpeluk.. love u so much kakak.. semoga sembuh cepat.. hari ni dia tak pegi school, tinggal dgn opah..

ADLEENA - errmm this girl, semlm dok dgn ayah.. tak pegi school coz baru jek inj. utk 2bln.. ayah ckp OK sgt, tak byk ragam, tido, mandi, main, susu, tido balik.. takde bunyi2 uk ek uk ek.. tp bila ibu balik jek, dia yg tgh tdo terus terjaga, n tak tdo til malam, meragam jek, ssh nk tido.. ayah kata dia mengada2 ngn lori susu aka ibu! lori susu?? then mlm pn adik tak tido lena, asyik terjaga n sibok nk bersembang.. errmm selalunya takde nk sembang kul 3 pagi.. sajek jek nk buat perangai dgn ibu..

tp semlm ibu jaga kakak & ayah jaga adik.. kami bekerjasama seperti wonderpets.. adik dan kakak tdo jarak coz takot adik pn sama demam nti, jadi ayah dan ibu pn tido berjarak.. motif nk bagitau umum??


5 comments:

noryn123@yahoo.com said...

emy hari ni kau nampak 30thn..maybe color biru tu kot ke sbb tudung ala makcik2 tu?

aiDieNa said...

Sekarang musim kot demam dan selsema.. kitorang serumah diserang sakit sama..

Emy said...

noryn, choiiiii... mati ler pasni aku dh tak pakai tudung nie!! syoohhh.. syoohh..

kak pah, satu rumah? jgn la gitew, susah kalau semua emam.. hrp ok la hari nie.. cian tgk dia..

yatispeed said...

bebs! ko abaikan kata2 noridah wahid taraguna ituhh! aku suka ko pakai biru! ko ingat kan, aku selalu puji ko pakai biru bila kita berjumpa? wakakakaka..ayat romantik seh..biru tu tenang..romantik..noridah dengki tuh!
elok la ko syuh dia..aku setuju sangat..wakakaka..

skang ni mmg musim batuk dan selsema sebab cuaca. kejap pagi panas terik, datang petang hujan ribut taufan segala..skang ni aku suara rock cam ella..sebab sakit tekak..selsema tu mmg sejak azali la budak hingusan..

cepat sihat yer si montel arie..

Emy said...

thanks speed, ko la kawan semeja kursus aku!!