Monday, August 2, 2010

10 hari tanpa puting..

akhirnya arieana berjaya melupakan puting @ pacifier dia.. hari ni dh masuk 10 hari dia tido tanpa puting dia.. kadang2 tu ada la bertanya tp ibu buat dek jek.. dgn ayah mmg dia tak berani nk mintak pun!

ni ms balik dari IKEA last week.. penat giler.. dia berjalan berdua jek ngn ibu.. adik tinggal ngn opah..

ni pulak semlm, berjalan ngn ibu dari pagi.. balik umah petang tak tido, akhirnya lena waktu maghrib.. tido sampai la ke pagi nie.. hari ni first day arieana ke school setelah 2 minggu bercuti.. harap2 dia OK.. aku dh sms teacher dia, tapi tak berjawab.. apa kes?? sebok kot..

5 comments:

yatispeed said...

puas sangat la tu berjalan ngan ibu..sian dia. kiranya hari yang aku jumpa dia kat rumah ko tu, merupakan hari2 terakhir puting di mulut dia la ek? tamatlah riwayat puting..hehehe..bagusla..kalu tak, lagi susah nak buang nanti. apa ko dapat kat ikea tgh2 sale ni? puas aku membeli barang siap ngan bulu2 kambing..hahahaha!

Emy said...

tak beli apapun, beli mug 2 biji buat tambah koleksi.. ngn toys utk aleen.. aku ni menemankan mmber aku tu jek, dia la shopping giler bawak balik kuching.. errrmm aku tak tau nk beli apa la.. bulu2 kambing tu pun mak aku beli.. dh murah kan?

yatispeed said...

yups..bulu tu dalam 50% off bebeh..syira mmg suka bulu tu..berangan snow white pulak dia atas bulu tuh..chehh!

chomelista homestay said...

Xnangeh plak dak tecit ni ko tak bg puting dia?
Xngamuk ke? :D

Emy said...

fida, bukan nangis dh dia, meraung terus! 2 hari 2 mlm aku bertahan tau.. rs nk give up jek, bagi je la puting tu.. tp aku pn takot ayah dia marah gak.. heheheh.. skg ni bila nk tido dia tak mintak dah..